niedziela, 30 kwietnia 2017

Rossmann -49% / -55% - HAUL



Witajcie Kochani ! :) Jak zapewne wiecie parę dni temu zakończyła się słynna promocja -49%/-55% w Rossmannie. Ja, jak oczywiście na miłośniczkę kosmetyków by wypadało nabyłam trochę rzeczy, które dziś chciałam Wam pokazać oraz powiedzieć swoje pierwsze wrażenie o tych produktach jeśli któryś już użyłam i mam jakąś opinie mam ich temat :) Cen wam niestety nie podam, ponieważ wyrzuciłam paragony :( Zapewne niektóre z Was, były w Rossmannie podczas promocji, więc z chęcią poczytam co wy nabyłyście. Linki do postów lub komentarze, w których pochwalicie się zakupami bardzo mile widziane :) Zapraszam !




ZACZYNAMY ! 




1. Paletka BELLE NATURELLE - Lovely  

Użyłam tej paletki puki co dwa razy i jestem bardzo mile zaskoczona. Cienie mają piękne kolory, dobrą pigmentacje. Trwałość również jest zadowalająca ! Świetnie się  nią pracuje . Polecam ! 









 2. Eyeliner  PUMP UP BOOSTER 24H WATERPROOF - Miss sporty 

 Użyłam tego produktu dopiero raz, ale za tym pierwszym razem się sprawdził. Nie osypywał się, nie ścierał. Kreska przez cały dzień ładnie się prezentowała. 





 3. Eyeliner color POP - Lovely 

Tego produktu również raz użyłam. Bardzo ładnie się prezentuje, kolor biały bardzo ładnie kryje, nie robi zbytnio prześwitów. Jednak trwałość jest powiedzmy średnia. Nie jest zła, jednak szału też nie ma. Ze względu na brak zdjęcia końcówki, dodam że jest w pędzelku.




 4. BOOM BOOM MASCARA - Wibo

Mascarę tą kupiłam z polecenia, użyłam jej kilka razy i jestem zachwycona. Daje na prawdę świetny pogrubienia, fajnie rozdziela. Nie osypuje się. Ma silikonową szczoteczkę. Podsumowując świetnie się prezentuje. Produkt godny polecenia ! 





5. Mascara volume BOOSTER - Lovely

Na temat tej mascary jeszcze się nie wypowiem, Powiedzieć mogę tyle, że zawiera silokonową szczoteczkę oraz właściwości pielęgnujące rzęsy : D-pantenolem, jedwab, kolagen. Jest to mascara wydłużająca i pogrubiająca rzęs.







6. Ciemnobrązowa mascara do brwi nr.2 - Lovely 






7. COLOR SHINE 2 in 1 nr. 2 -Wibo

Kolejną rzeczą jest konturówka i cień rozświetlający w kredce.






8.  FROZEN TOUCH 2 in 1 TOP COAT nr. 2  - Wibo 

 Jest to gliterowy Top Coat na usta i oczy. Produkt bardzo ciekawy, ma piękny delikatny mieniący się na srebrno odcień. 




 9. CARMEX

Szczerze mówiąc jest to mój pierwszy Carmex  i jestem z niego zadowolona, spisuję się tak jak trzeba !




10. Konturówka do ust LONG LASTING LINER nr. 55  - Wibo 





11. Kredka do ust LIP DEFINE PENCIL - Wibo




11. Pomadka WONDER SMOOTH nr. 600 Coral Power - Miss Sporty 




12. EXTRA LASTING nr. 2 - Lovely 

Pomadka jest matowa, bardzo ładnie się prezentuje na ustach. Trwałość również jest dobra.



 13. Korektor w krece PEN CONCEALER nr. 3 - Wibo 




14. Podkład Lasting Finish  nr. 10 Light Porcelain - Rimmel 

Ten produkt mogę Wam jak najbardziej polecić, bardzo go polubiłam. Świetnie kryje, jest trwały, bardzo ładnie się prezentuje. Cenie go również za to, że w gamie kolorystycznej tego produktu jest ten kolor, który jest idealny dla bardzo jasnej cery. Pelecam !




 15. FIXING POWDER - Wibo 

Jest to pół transparentny puder matujący. Jeszcze nie używałam, więc Wam nie napisze jak się sprawdza .






 To na tyle :) Jeśli mieliście jakiś produkt, lub Was którymś kosmetykiem zaciekawiłam dajcie znać w komentarzach i oczywiście jak pisałam wyżej, napiszcie co wy kupiliście :) 


Esperanza blanca

2 komentarze:

  1. Świetne nowości :) miłego testowania :) zapraszam na rozdanie z Balea i Body Boom :)

    OdpowiedzUsuń