piątek, 17 lutego 2017

Słowa wyjasnienia ! Nowa ja ! Zmiany !




WITAJCIE KOCHANI :)

Nie było mnie tu, aż chyba pół roku, czego mi bardzo brakowało :(
Niestety jednak brak czasu i wiele innych rzeczy spowodowało taką dużą nieobecność.
Chce Was bardzo za to przeprosić, wiem, że bardziej niż przeprosiny liczy się to, czy naprawię swój błąd i zacznę regularnie dodawać posty :) ? Owszem ! Obiecuję, że wezmę się garść i nadrobię zaległości. Jednak skąd pewność, że znajdę teraz na to czas ?!  
Te kilka miesięcy, były dla mnie trudnym czasem, chociażby przez szkolę, w końcu rozpoczęłam liceum, które jednak różni się trochę od gimnazjum. Dlatego właśnie musiałam dużo czasu poświecić nauce. Do tego wszystkiego doszły inne przeciwności, jednak zachowam je dla siebie :)
Teraz trochę ulżyło, dlatego postawiam się zorganizować i poświęcić też czas blogowi, w tym Wam.
Mam nadzieję, że zrozumiecie powód tej mojej chwilowej przerwy :)




ZMIANY ...

Chciałabym udoskonalać bloga :) Dlatego myślę, że pewne rzeczy będę musiała zmienić, poprawić.
Ten długi czas kiedy nic nie publikowałam, być może dobrze wpłynie na to, ponieważ ten czas pozwolił mi sobie przemyśleć pewne rzeczy i zastanowić się nad zmianami ...
Na pewno postaram się bardziej przykładać do postów, nie sugeruje, że wcześniej się nie przykładałam tylko chwiałabym jednak włożyć w to więcej pracy poprzez udoskonalenie postów..
Myślę, że jedną ze zmian będzie większa ilość postów kosmetycznych i bardziej szczegółowa moja opinia na ich temat. Stanowczo dużo recenzji :)  Chciałabym także od czasu do czasu, odskoczyć od tematyki kosmetycznej i poruszyć inne tematy. 
Myślę też nad jakaś wizualną zmianą wyglądu bloga, ale zobaczymy :) 




NOWA JA... 

Nowa ja ? Co przez to chcę powiedzieć ? 
Dużo ostatnio myślałam nad sobą, swoimi zainteresowaniami itp.
Stwierdziłam, że bardziej powinnam się  skupić na pewnych rzeczach np. na pasji, być bardziej zorganizowana, poświecić czas na różne rzeczy, na których mi tego czasu brakowało. 
Chcę rozwijać się w tym co kocham  ! 

Na koniec jeszcze krótko powiem co u mnie się wydarzyło przez ten czas :) 
Na pewno jedną z rzeczy, z których najbardziej jestem dumna stało się to, że zostałam konsultantką marki Avon :) Jest to dla mnie ważne, ponieważ jest to związane z tym co kocham, czyli z kosmetykami, a także kontaktem z ludźmi, dzieleniem się swoją opinią :) 

Kolejną rzeczą jest dość duża zmiana w wyglądzie jaką jest zmiana kolory włosów. 
Przyznam, ze zejście z czarnego koloru było ciężkie, ale możliwe :) 
Być może zrobię o tym post ... 

 A o to ja w nowej odsłonie :) 




Esperanza blanca



2 komentarze: