piątek, 2 września 2016

Sposobyy na naukę ...




Witajcie moi Kochani :) Dopiero co zaczął się rok szkolny, więc tak jeszcze tematycznie. 
Mam dla Was post z sposobami na naukę , taki post już pojawił się rok temu, więc niektóre przykłady mogą się powtórzyć, ale na pewno będą też nowe :D Oczywiście będą to tez patenty na organizacje, która w nauce jest bardzo ważna :)
 Oczywiście zachęcam Was do podzielenia się swoimi sposobami w komentarzach :)





Dość ważną rzeczą jest zaznaczenie najważniejszych rzeczy, ułatwia nam to szukanie tego czego akurat potrzebujemy.
Bardzo dobrze sprawdzają się w tym kolorowe karteczki samoprzylepne, takie jak na zdjęciach :)


Kolejnym sposobem, z którego ciągle korzystam jest pisanie ważnych rzeczy na kolorowo :) Kiedy coś się wyróżnia to bardziej zapada nam w pamięci, poprzez to, że rzuca się w oczy, a także lepiej wygląda co uprzyjemnia naukę. Ja tak bynajmniej mam, a nie wiem jak Wy . Napiszcie w komentarzu :) Ten sposób świetny jest jeśli chodzi o naukę ważnych pojęć lub słówek na przedmiocie obcym :)


Fajnym sposobem jest zaznaczanie najważniejszych rzeczy w książce, chociaż z tym często jest tak, że wszystko wydaje się najważniejsze :D Jednak taki sposób ułatwia naukę :) 

Na pewno sprawdzają się w nauce zwykłe karteczki ;) Przydają się także w organizacji, bo jednak dobrze jest sobie coś zapisać i położyć, przypiąć lub przykleić taką karteczkę w widocznym miejscu,aby przypominała nam co mamy zrobić :) Takie karteczki idealnie nadają się do zrobienia fiszek, ale szczerze mówiąc chyba nigdy nie korzystałam z tego sposobu :/



Kolejnym ułatwieniem w nauce jest ładne pismo, bo przecież oczywiste, że lepiej nam się uczyć kiedy coś ładnie wygląda, a po za tym nie musimy się zastanawiam z byt długo żeby rozczytać jakieś słowo, gdy jest ono nabazgrane i nie bardzo idzie rozczytać :D Dlatego nie ma co rezygnować z ładnego, ozdobnego pism. Na zdjęciu poniżej nie jest ono najładniejsze, ale i nie najgorsze :D 



Mogłabym napisać, więcej sposobów, ale raczej lepiej jeśli post nie będzie przesadnie długi :) Zapraszam Was do zobaczenia postu z ubiegłego roku, w którym mogą znaleźć się te sposoby, jednak tam jest ich więcej :) 


W komentarzach podzielcie się swoimi sposobami :) 

Esperanza blanca

3 komentarze:

  1. Jak chodziłam do szkoły zawsze pisałam na brudno, a później ładnie do zeszytu wszystko :) dzięki temu nie musiałam się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre sposoby ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. naukę mam za sobą;p ale jak się uczyłam, to zaznaczałam na kolorowo ważne rzeczy :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń