piątek, 2 września 2016

BACK TO SCHOOL ...




Witajcie Kochani :) Niestety nadszedł już ten dzień ! Dzień, który niektórym sprawia radość, a u nie których wywołuje smutek na twarzy. 

1 WRZEŚNIA 


Ahh... Ta data ! Cieszycie się ? Ja z jednej strony tak, a z drugiej nie :( Wiadomo zacznie się nauka, sprawdziany, kartkówki, wczesne wstawanie, mniej wolnego czasu :(  Jednak w pewnym stopniu też jestem zadowolona, ponieważ idę do nowej szkoły, poznam nowych ludzi. Podsumowują zacznę kolejny etap w swoim życiu, mam nadzieje, że jak najlepszy :) 

Ja zaczełam uczęszczać do Liceum na profil humanistyczny :) Bardzo ciekawą przygodą jest to, że prawie nikogo z tej szkoły nie znam, ponieważ jest to szkoła w innym mieście do której będę sobie dojeżdżać :)
Jestem negatywie nastawiona do internatów, więc to odpada, a zresztą i tak mam tylko pół godzinki drogi :) 
Klasę już częściowo poznałam, więc mam nadzieję, że będą to miło spędzone trzy lata nauki :) 


W związku z przygotowaniami pokażę Wam moje szkolne wyposażenie :D 
Taki mini haul :)



Czy tylko ja tak mam, że uwielbiam mieć zaszyty z ładnymi okładkami ?  Jakoś lepiej się motywuje do nauki, kiedy mam fajny zeszyt. Z pozoru taka mała rzecz, a cieszy :)


Po za zeszytami z ciekawym designem bardzo lubię notatką w zeszycie dodać trochę koloru, więc kolorowe długopisy, cienkopisy itp. zawsze mile widziane :D


Małe karteczki, bardzo przydają się jako pomoc w nauce :)



Moim takim fajnym patentem na piórnik, od 4 lat jest to, że zamiast piórnika kupuję kosmetyczkę, która służy mu za piórnik :D Tą akurat dostałam od przyjaciółki :)

Ja ten rok zaczęłam bardzo pozytywie. Przede wszystkim  z duża motywacją do nauki, a to chyba jedna z ważniejszych rzeczy :) W końcu za 3 lata matura :D Zleci szybko....


Na koniec chciałam Wam wszystkim, którzy się uczą, studiują jak najlepszych wyników w szkole oraz jak największych sukcesów oraz mocnej motywacji ! :)
Koniecznie napiszcie do jakiej szkoły chodzicie i jak minęły pierwsze dwa dni ? :)
Z chęcią poczytam :)

                                                                                                                            Esperanza blanca

4 komentarze:

  1. Ja już dawno zakończyłam edukacje :P ale chętnie bym wróciła do tych czasów :) uwielbiałam zakupy przed rozpoczęciem szkoły, nowe " świeże" zeszyty, przybory itp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupowanie zeszytów to mega frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoła już za mną, ale bardzo lubiłam kupować rzeczy do szkoły.

    OdpowiedzUsuń