środa, 10 sierpnia 2016

Liebster award

Witajcie Kochani ;) Zostałam nominowana do Liebster award przez świetną blogerkę, jak i przemiłą osobę, czyli właścicielkę bloga Maja mix 

 Bardzo serdecznie dziękuje za tą nominację i przechodzę do pytań ;) 




Zaczynamy :) !!  



1. Kosmetyk, który uważasz, że jest zbędny.

Myślę, że każdy kosmetyk jest przeznaczony do jakiegoś celu i nie ma takiego, który byłby zbędny.



2. Ulubiony kolor.

Czarny, niebieski, fuksja



3. 3 słowa opisujące Twój charakter.

Przyjacielska, miła, pomocna 



4. Jaki jest Twój wymarzony prezent, który chciałabyś dostać, np. na urodziny?

Myślę, że najlepszym prezentem były by pieniądze, ponieważ wtedy możemy je przeznaczyć na konkretnie wybrany przez nas cel, ewentualnie bon do jakiegoś sklepu lub jakaś rzecz spersonalizowana :) 


5. Jakie rzeczy denerwują Cię w blogosferze?

Denerwuje mnie kiedy ktoś prowadzi bloga tylko dla współpracy, a nie dla pasji. Oczywiście nie mam nic do współprac, jeśli ktoś robi to też z pasją :) 



6. Jaki kolor określiłby Twój charakter i dlaczego akurat ten?

Trudno powiedzieć, ale myślę, że biały. Ten kolor kojarzy mi się ze szczerością, realizmem oraz dobrocią :) 



7. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?

Wszystkie bardzo lubię ;) 



8. Ulubiona pora roku.

Lato 


9. Jakie miasto w Polsce chciałabyś odwiedzić?

Po raz kolejny Władysławowo, lubię tam wracać :) 


10. Twój ulubiony zapach?

Calvin Klein - Obsession 


11. Kanały na YT, które najchętniej oglądasz.

Red lipstick monter, Szparagi, Abstrachuje, Max Krasoń, MsCharlotteTv, SerafinTV, 20m2



To na tyle jeśli chodzi o pytania :) 



Ja nominuje : 

A o to pytania dla Was :

1. Skąd pomysł na nazwę bloga ? 
2. Co skłoniło Cię  do założenia bloga ?
3. Jeśli na dłuższy wyjazd mogłabyś zabrać tylko jeden kosmetyk z kolorówki co by to było ? 
4.  Ulubiona marka kosmetyczna ? 
5. Jaka jest twoja największa zalety ?
6.  Jaki styl ubioru lubicie najbardziej ?
7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na świecie, to gdzie by to było ?
8.  Z jakiego sukcesu jesteś dumna najbardziej ? 
9.  Z jakich produktów składa się twój codzienny makijaż ?
10. Co byś chciała w sobie zmienić ?
11. Jakiego rodzaju posty na blogach lubicie najbardziej ? 


Czekam na wasze posty :) Pozdrawiam ! :) 


Esperanza blanca





10 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie lubiłam dostawać pieniędzy na urodziny. Nie uznawałam tego za prezent. No bo w sumie co to za niespodzianka i podarunek :D Teraz cieszę się i z pieniędzy, ale wiadomo, że coś co zostało wyszukane przez dana osobę cieszy bardziej, bo okupione jest wysiłkiem:)
    Równiez obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię dostawać pieniądze na urodziny, ponieważ mogę przeznaczyć, na co tylko mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię dostawać pieniądze na urodziny, ponieważ mogę przeznaczyć, na co tylko mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jak już dawno nie widziałąm tego tagu-super tak sobie o nim przypomnieć;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominacje. Ja na YT także oglądam Szparagi i Abstrachuje oraz Beksy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym wspomnieć, że LBA, jest dla blogerów dopiero zaczynających swoją przygodę z blogowaniem. Dziękuje za nominacje, być może w przyszłości odpowiem na pytania :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pytania i odpowiedzi :)Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :D Chętnie obserwuję :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń