czwartek, 11 sierpnia 2016

Holiday ! England !



 

Witajcie kochani ;) Dzisiaj przygotowałam dla Was małą odskocznie od tego co było w ostatnim czasie :) Większość postów z ubiegłych miesięcy opierała się na ulubieńcach lub zakupach danego miesiąca i prawdę mówiąc już mi się uzbierało aż 4 haul'e, jednak będę je dodawała powoli z czasem, żeby nie było pod rząd czterech taki samych postów :D  

Dzisiaj przygotowałam dla Was, krótkie streszczenie tego co się u mnie działo w ostatnim czasie + kilka zdjęć :)  


Ubiegłe wakacje też spędziłam w Anglii, więc bardzo się cieszę, że mogłam ponownie odwiedzić to miejsce :) 

Tutaj macie linka do postu z przed roku ... 



W tym roku byłam tam, aż 3 tygodnie :) I przyznam, że było świetnie.
Anglia bardzo mi się podoba ! Szczególną uwagę tam przykuwa architektura, która jak wiadomo różni się od naszej, a ja na takie rzeczy uwagę zwracam :) 
Anglicy są według mnie bardzo miłymi ludźmi :) 
Podoba mi się tam to, że możesz wyglądać jak chcesz i prawie nikt na Ciebie krzywo nie spojrzy, jeśli nie znasz dobrze języka to ludzie tam to zrozumieją i będą Ci się starali jak najlepiej, powoli wytłumaczyć, co jest bardzo miłe z ich strony :) 



Miałam okazję być w bardzo ładnej miejscowości New Milton, a zwiedziłam jeszcze Bournemouth i Christchurch :) W Londynie nie byłam ( chyba,że przejazdem ), ale nie ma tego złego bo byłam rok temu :) Oczywiście, każdemu gorąco polecam odwiedzić Anglię :)
Na dodatek, można się nieźle obkupić :) 


Wiele osób na myśl Angli, kojarzy sobie Londyn, a w moim poście możecie poznać inne cudowne miejsca :) 



Przyznam, że droga powrotna była swego rodzaju ciekawą przygodą, ponieważ do Anglii przyleciałam, ale z powrotem wracałam autobusem :) Mimo, że spędziłam w trasie 36 godzin, to bardzo mi się podobało. Poznałam ciekawych ludzi oraz miałam okazję przepłynąć promem przez La Manche i być przejazdem w takich krajach jak : Francja, Holandia, Belgia, Niemcy :) 


Tutaj zdjęcie z promu :) 


Dobrze Kochani dłużej nie będę Was zanudzać :) 
Pokaże, Wam jeszcze parę zdjęć , a Wy napiszcie gdzie wy podróżowaliście ? 





                                                                                                                       Esperanza blanca

10 komentarzy:

  1. Ale Ci fajnie. Mam nadzieję, że kiedyś też tam będę. Widoki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anglia wygląda cudownie i jest na mojej liście 'do odwiedzenia' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce !:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great photos dear

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze, byłam w Anglii rok temu i już za nią tesknię ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze miejsce, w sam raz na wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i miejsca!:) Ja w tym roku w wakacje byłam na południu- mieszkam w Gdańsku więc przejechałam całą Polskę ale było warto i na pewno będę miała wspomnienia na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń