środa, 24 sierpnia 2016

Haul zakupowy !


Hej Kochani :) Dzisiaj przychodzę do Was z drugą częścią haul'u zakupowego z Anglii :) W tej notce pokaże Wam kosmetyki jakie zakupiłam i, że już je przetestowałam to parę słów na ich temat napiszę :) 




Dobrze, zacznijmy od jednego z lepszych zakupów kosmetycznych :) Postanowiłam zakupić mgiełki Victoria's Secret :) Zakup jak najbardziej trafiony ! Mgiełki mają piękny zapach, a przede wszystkim są bardzo trwałe. Akurat w drogerii w którym je kupowałam była ciekawa promocja: 

1 za 10 
2 za 15 




Kolejną rzeczą jaką bardzo chciałam kupić, jest paletka Makeup Revolution. W związku z tym, że jedną już posiadam i sprawdza mi się świetnie to postanowiłam zakupić kolejną :) 




Ten produkt miałam okazję przed kupnem przetestować u mojej cioci, a że okazał się być dobry to  dokonałam jego zakupu. Produkt ten może służyć jako kremowy żel do mycia twarzy oraz jako maska. Ja używam go jako maska.

Bardzo gorąco mogę polecić Wam ten puder :) Sprawdza się genialnie ! Dobrze matuje, a przede wszystkim jest dość trwały. Powiem szczerze, że nigdy nie miałam tak ładnie pachnącego pudru :) 
 

Następną rzeczą są suche szampony :) Taki produkt, jest bardzo fajną sprawą, kiedy akurat przed wyjściem włosy odmówiły posłuszeństwa, a nie mamy czasu ich umyć :) 
Taki szampon fajnie odświeża włosy. Szampon w brązowym opakowaniu jest dla osób z ciemnymi włosami, ponieważ nie zostawia białego pyłku tylko brązowy :) 
 

Następnym zakupem jest cień w kredce marki Rimmel z serii Kate :) 
Kredka ma piękny kolor :) 
 


Tak, następnie kupiłam mydło w płynie :D Pokazuję Wam go ze względu na jego minimalistyczny, ale oryginalny design :)  Mydło jest o bardzo przyjemnym zapachu lawendy :) 
 

Ten produkt bardzo dobrze mi się sprawdza ! Jest to mascara do brwi marki MUA .
Produkt daje bardzo ładny efekt i jest trwały, nie rozmazuję się podczas upału więc jak dla mnie idealny :)  Ja osobiście nie lubię nakładać tego produktu tą szczoteczką, którą on posiada bo jest dla mnie zbyt duża, więc nakładam go skośnym pędzelkiem :)
 

Jak już jesteśmy przy brwiach to chcę Wam pokazać kolejny świetny produkt ! 
Jest do kultowy żel Gimmie Brown marki Benefit ;) 
Produkt, jest świetny, polecam ! 
Jest to produkt, który dołączony był do angielskiego magazynu Glamour :) 

W tym Glamour znalazła się też próbka maski Garniera, którą z chęcią przetestuje :)  
 

 Następną rzeczą są antybakteryjne żele do rąk o pięknym truskawkowo-malinowym zapachu :) 
 

 Kupiłam także mini wersje słynnego płynu micelarnego marki Garnier :)

Następnym produktem jest szampon, którego zapach jest bardzo przyjemny. Idealny na lato ! 
 


Kolejnym przyjemnie pachnącym produktem, jest prosukt po prysznic w postaci pianki :) 
 

Kupiłam także lakiery marki MUA :)
 



A teraz czas na produkty do ust ...  

Pierwszą rzeczą jeśli chodzi o usta jest pięknie pachnący balsam marki Technic.
Jeśli chodzi o nawilżenie, to jest dobry :)
 



 I znowu marka MUA, którą Wam polecam ! Tym razem jest to konturówka, która ma piękny kolorek i bardzo ładnie prezentuje się na ustach : )

 

 Kolejny produkt, oczywiście też jest tej marki :) Jest to bardzo ładny, delikatny błyszczyk :) 

 
Następną rzeczą są pomadki do ust z Primarka :) 


Oczywiście znowu polubiona przeze mnie marka :) Ta pomadka jest moim ulubieńcem :) 


Następną pomadką jest pomadka marki I Love Makeup :)




Teraz czas na pomadki w kredce, pierwsza z nich jest z Primarka :) 

 

 Natomiast te są marki Seventeen :) 



Dobrze to na tyle, jak widzicie  trochę tych kosmetyków kupiłam :)
Jak to ja :D 
Niektórych takich samych produktów jest po dwie sztuki ze względu na to, że były one na prezent :) 

Pozdrawiam Was :) 

                                                                                                                      Esperanza blanca



11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tą paletę Makeup Revolution, mam taką samą i jestem zadowolona :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny haul! Mnie kusi ten żel do brwi i paletka Mur :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :) Płyn micelarny Garnier jakoś mi nie podszedł. Pomadki z ostatniego zdjęcia maja super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mgiełki mam nadzieje, że ja też kiedyś będę miała okazje kupić. Fajne kolory w paletce. Zapraszam do mnie www.kolekcjakosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny czerwony odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym w najbliższym czasie wypróbować te mgiełki :) Już od kilku osób słyszałam, że pięknie pachną;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mgiełki VS chciałabym wypróbować, tak samo jak produkt z Neutrogeny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jakie świetne produkty :) Wcześniej nie wiedziałam, że VS posiada w swojej linii mgiełki do ciała, a teraz ciągle je widzę ;)
    Bardzo podobają mi się Twoje pomadki do ust. A co do suchych szamponów to naprawdę czasami mogą uratować nas w najtrudniejszych sytuacjach ;p

    OdpowiedzUsuń