wtorek, 9 sierpnia 2016

Esperanza blanca poleca ! Blog mojej przyjaciółki !



Witajcie Kochani ;) Ten post będzie poświęcony mojej przyjaciółce oraz imienniczce Angelice, która postanowiła za moim wsparciem założyć bloga :) 

Prawdę mówiąc dopiero zaczyna swoją przygodę w blogosferze, ale ja już wiem, że ma do tego talent :) I nie mówię tego ze względu na to, że jest to moja przyjaciółka, tylko po prostu jestem szczera :) Przyznam, że sama byłam pod wielkim wrażeniem czytając jej pierwszego posta, bo wiemy jak to jest z pierwszym postem, nie zawsze jest idealny :D W końcu to dopiero początki, uczymy się na błędach, jednak jej post był świetny :) Dlatego cieszę się, że pomimo jej obaw udało mi się ją przekonać :) 

 

  http://angeliannaforbeauty.blogspot.com/

 Nikogo z Was nie będę namawiać do obserwacji :) Jednak jeśli znajdziecie chwilę to zerknijcie, bo na prawdę warto :) Oczywiście jeśli się Wam spodoba to miło będzie jak zostawicie po sobie ślad :) 


Na pewno każda obserwacja, bądź komentarz zmotywuje Angelikę do dalszego działania :) 



A teraz parę słów o Angelice, żebyście poznali ją lepiej z widzenia drugiej osoby: 


Angelika jest moją przyjaciółką od 3 lat :) Jest to bardzo utalentowana osoba, kochająca śpiew :) 
Angelika jest osobą miła, przyjazną, dobrą, wrażliwą a przede wszystkim godną zaufania i zawsze mogę na nią liczyć :)  
 

  Oczywiście życzę Angelice wielu czytelników :) 

Przyłączycie się do życzeń ? :) 


 Jeszcze raz wszystkich Was zapraszam na bloga Angeliki  :) 


        Esperanza blanca

 

5 komentarzy:

  1. fajnie z twojej strony ze pomagasz przyjaciolce:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pierwszy post był mega spontaniczny i nieprzemyślany :D Trochę żałuję, że nie poświęciłam mu więcej czasu :D Ale znając mnie pewnie na drygi dzień już bym nie chciała nic publikować :D
    Chętnie zajrzę i ocenię post Twojej przyjaciółki :) A jeśli mi się spodoba to nawet zostanę tam na dłużej :) Pierwsze wrażenie jest niezwykle ważne :) Szkoda, że ja o tym zapomniałam tworząc swój pierwszy post :D

    OdpowiedzUsuń