piątek, 6 maja 2016

Haul zakupowy - kwiecień 2016




Witajcie Kochani :) Jak Wam weekend majowy minął ? Mi bardzo miło :) 
Skoro już wkroczyliśmy w Maj, to czas na haul zakupowy :)
Będzie to haul kwietniowy.

Być może zauważyliście, że postów tego typu było ostatnio dużo, a jest to spowodowane słynnymi promocjami w Rossmannie :)
Jeśli chodzi o te promocje to niebawem pojawi się ostatni haul z Rossmanna.
Dobrze, to teraz zapraszam was do obejrzenia moich ostatnich zakupów :) 





1. Peeling drobnoziarnisty Barwa siarkowa - Rossmann
2. Maseczka do skory głowy Dermaglin - Rossmann







 3. Sól do kąpieli Well Being - Rossmann






4. Maseczka zluszczająca Rival de Loop - Rossmann





 5. Zielona glinka maseczka oczyszczająca Marion Spa 




 6. Bezbarwny lakier Lovely - Rossmann





7.
 To akurat jest prezent, który bardzo mi się podoba :) Ten komplecik znalazł już odpowiednie miejsce w moim pokoju :) 






 8. Maska intensywna odbudowa Ziaja



9. 

 To również jest prezent :) Bardzo podoba mi się ten wzór.





To na tyle moim drodzy :) 
Zapraszam na ostatni haul z promocji w Rossmannie.
Już wkrótce :)

   Esperanza blanca

 

12 komentarzy:

  1. To pudełeczko z solą do kąpieli wygląda super:) świetne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie te maseczki z Rossmanna Rival de Loop nie są zbyt dobre :(
    Ciekawi mnie ten pierwszy peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze pakowanie ma ta sól ;) Maseczkę złuszczającą miałam, z tego co pamiętam fajnie się ją ściąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie maseczka do skóry głowy, nigdy jej wcześniej nie widziałam. Sól ma bardzo ładne opakowanie. Za kosmetykami z Marion jakoś nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te ramki i pudełko, które dostałaś w prezencie. Mają wzór, który przez ponad 3 lata miałam na blogu jako tapetę w tle. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo fajny haul ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń