niedziela, 22 maja 2016

Haul zakupowy - Maj 2016



Witajcie Kochani :) Tak, tak znowu kolejny haul, ale nic nie poradzę, że miesiąc powoli dobiega końca, a ja oczywiście musiałam zrobić jakieś malutkie zakupy :)
W zasadzie to nie wiem, czy ten haul jest taki malutki :)
Nieistotne...


Zapraszam  :) 

 

 

Pierwszą rzeczą, którą che wam pokazać jest maska, masło kakaowe marki Ziaja.

Jak już wiecie uwielbiam maski Ziaji, wszystkie mi się sprawdzają, więc polecam. 

 

 

Kolejną rzeczą są płatki do demakijażu oczy, które wypatrzyłam w Biedronce na wyprzedaży. Kosztowały 2 zł, więc stwierdziłam, że co mi szkodzi za taką cenę warto wypróbować :) Okazały się genialne ! 

 

 

Następne dwa produkty do mydło w płynie z Biedronki o zapachu Lemon & Verbena. Genialne połączenie zapach jest świeży, lekki idealny na zbliżające się lato :) 

Orginal Source ma na prawdę świetne żele, o świetnych zapachach. Będą w Rossmannie ujrzałam ten, a akurat w promocyjnej cenie :) No więc wzięłam :)




Będąc w Rossmannie dojrzałam te maseczki, wcześniej ich u mnie nie było, ale byłam ich ciekawa, więc kiedy je zobaczyłam to musiałam je wziąć :) 



Przy okazji w promocyjnej cenie zakupiłam jeszcze tą :) 



Następną rzeczą jest podwójna kredka do oczu. Nie znam tej firmy, ale jej kolory bardzo mi się spodobały :)



Następna wizyta w Rossmannie skończyła się zakupem, tej mgiełki wzmacniającej w atrakcyjnej promocyjnej cenie 6,99 zł 



Następnie mam Wam do pokazania pędzelek Top Choice, nie jest to pędzelek jakiejś znanej marki itp.

Jednak mam jakieś pędzelki tej firmy i mi się spisują całkiem dobrze :)

Zresztą za niską cenę, to czemu nie :? :) 



Następnie :) Postanowiłam zakupić ten o to ciekawy gadżet jakim jest przyssawka do soczewek :)




Posiadam tunel wielkości 4mm, jednak naszła mnie chę by go lekko powiększyć w tym celu  kupiłam dwa rozpychacze: spiralka 5mm oraz pług 6 mm.




Następną rzeczą są szpilki w pięknym kolorze :)  Zakochałam się w nich ! Okazały się być bardzo wygodne :)





Zwykłe tenisówki, to podstawa mojej szafy :) Zawsze przydają się na luźne wypady :)



Wy też lubicie tego typu kapcie  ? :) Osobiście je uwielbiam, są bardzo wygodne :)

W Biedronce często można takie zakupić w przystępnej cenie, za te dałam ok.13 zł.

Bardzo mi się podobają, mają śliczny, wakacyjny wzór :)

Uwielbiam marynarskie wzory !

Prawdopodobnie w Biedronce jeszcze je dostaniecie, więc jak ktoś jest zainteresowany polecam się jak najszybciej wybrać :) 




A Wy kupilscie coś w maju ? 


 Esperanza blanca


12 komentarzy:

  1. Widzę kilka naprawdę ciekawych rzeczy :) Ja nie polubiłam się z tymi maseczkami z Rossmanna "Rival de Loop":( Strasznie ściągają skórę i ciężko się je zmywa :(
    Uwielbiam takie kapcie zakładać zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam żele orginal sourcy ;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam odżywkę z Radicala tylko, że wzmacniająco - regenerującą :) Kolor szpilek obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is absolutely wonderful!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta mgiełka z Radicala jest super:) śliczne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię masło kakaowe, ale w formie maski do włosów to jeszcze nie miałam, a nawet nie wiedziałam, że jest :O
    przyssawka do soczewek to też dla mnie nowość :D
    a takie kapcie uuwielbiam <3
    świetne żele i kolory kredki :3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki mają piękny kolor, a co to za przyssawka na soczewki? Jak to działa?

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilki świetne:) miałam kiedyś tą mgiełkę Radical, ale moje włosy jej nie polubiły

    OdpowiedzUsuń