poniedziałek, 2 maja 2016

Haul Rossmann -49% #2

 

 

Witam Was moi drodzy :) Kolejne promocje w Rossmannie, właśnie prawie dobiegły końca, a ja oczywiście nie przepuściła bym, żeby nie czegoś nie zakupić :) Moim priorytetem było zakupić srebrny cień, ale przy okazji wpadło mi jeszcze trzy inne produkty :) Zapraszam Was na haul :) 





1. Kajal do oczu wild & Free - Lovely




2. Rozświetlacz do oczu Eye brighttener - Lovely 
 



3. Cień w kredce Fabulous Eyes w kolorze: 200 Earl Grey Cupcake - Miss Sporty




    4. Szybkoschnący Eyeliner Fast Dry - Lovely  



 

 

      Prezentuje się to tak : 





To na tyle :) 
Czekamy na kolejne promocje ! :)  
Koniecznie pochwalcie się co sobie kopiliście ? 

Esperanza blanca

8 komentarzy:

  1. Ciekawa jest ta pierwsza kredeczka, nie wiedziałam jej u siebie w rossie :/
    Ja tam nic nie kupiłam, ani na pierwszej ani na drugiej promocji... Czekam na szminki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kajal, rewelacja, nawet nie wiedzialam o jego istnieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zobaczę jak się prezentuje rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam rozświetlacz z Lovely, jest całkiem w porządku jak na taką cenę. U mnie sprawdza sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wyglądają te kredki, kajal zwłaszcza. A co do pytania, to nic nie kupiłam. Udało się! :-)

    OdpowiedzUsuń