środa, 11 maja 2016

Haul Rosmann -49% #3




Witajcie kochani :) Mam dla was znowu haul zakupowy, ale jest to ostatni post z słynnych promocji w Rossmannie ;) To już nie będę przedłużała ;) Zapraszam :)

 

 

 

 1. Pomadka Lip Lacquer Rock with me - Wibo

nr. 2 



 2. Pomadki Million Dollar Lips  Wibo 

nr. 4,1




3. Lakier do paznokci Summer Beauties - Lovely




4. Matte top coat - Lovely  

nr. 2


5. Lakier do paznokci Extreme Nails - Wibo

nr. 482


  

To na tyle ;) A wy co kupiliście na ostatniej promocji ? 

Esperanza blanca

6 komentarzy:

  1. Piękny odcień kobaltowy :) Jestem ciekawa tych lakierów pomadkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku zrezygnowałam z lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadke Million Dollar mam w odcieniu nr 1 i jest moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki z Wibo niedługo będą moje :) Tyle pozytywnych opinii, aż grzech ich nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki samy lakierek z Wibo i szminkę Million Dollar Lips :) Chyba mamy podobne gusty :)

    OdpowiedzUsuń