czwartek, 26 maja 2016

DIY... Czarna maseczka oczyszczająca



Witajcie Kochani :)  Pewnie spotkaliście się z czarnymi maseczkami do twarzy,po czym natchnęłam się w internecie na czarną maseczkę domowej roboty, postanowiłam ją przetestować. Okazała się być świetna. Widziałam na nią dwa sposoby, ale chce wam zaprezentować tylko jeden :) 



Głównym składnikiem tej maseczki jest węgiel leczniczy, który możemy za parę złotych dostać w każdej aptece ;)  Taki węgiel jak widać ma szersze zastosowanie. Ma on działanie oczyszczające,a antybakteryjne i przeciwzapalne.  Maseczka z węgla leczniczego ma świetny wpływ, na skórę w szczególności trądzikową :) 


 

Co będzie nam potrzebne ?  

* węgiel leczniczy ( 2 tabletki, kapsułki )

* jogurt naturalny ( 1 łyżeczka )

* zielona glinka ( nie jest konieczna, ale dla lepszego efektu polecam

 


 


 

 Wykonanie jest banalnie proste, wystarczy wszystko wymieszać ze sobą i gotowe :)  

Ta maseczka domowej roboty, stała się moim ulubieńcem  :) 

Polecam jej wykonanie :) 

Jeśli znacie ten sposób lub przetestujecie go, koniecznie podzielcie opinią w komentarzu ;) 

 Esperanza blanca

13 komentarzy:

  1. Ach, już sobie wyobrażam łazienkę po tej maseczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... przyznam, że nigdy nie wpadłabym na taki pomysł. Bo jak kupuję maseczkę z glinką to wydaje mi się, że to wystarczy. I serio, węgiel leczniczy działa zbawiennie nawet na twarz? :O
    Jestem pod wrażeniem, zaskakujący ten post, przynajmniej dla mnie :)
    Dzięki ♥
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny, dużo ostatnio się mówi o tych czarnych maseczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałabym w niej interesująco hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wpadłabym na pomysł aby stworzyć taką maseczkę.Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuje ;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy glinka na pewno musi być zielona? Bo akurat mam białą:)
    Koniecznie wypróbuję maseczkę, może nawet dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę ją wypróbować! Wygląda super!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uu lubię czarny kolor, a więc i taką maseczkę na buzkę nałożyć chce ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Węgiel świetnie oczyszcza, muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie wypróbować! ;) Ostatnio moja twarz potrzebuje porządnego oczyszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń