piątek, 13 maja 2016

1 URODZINY BLOGA !!!!



Witajcie kochani ;) Przychodzę dziś do Was z wyjątkowym postem, ponieważ to właśnie rok temu 13 maja postanowiłam założyć bloga :) Na wstępie chciałam Wam bardzo podziękować za wszystkie miłe komentarze jakie otrzymałam od Was, za obserwację :) W kilku słowach za to, że byliście ze mną przez ten rok ;) Bardzo się cieszę :) 

 

Jesteście wspaniali :) 

 

 

Chciałabym teraz podsumować ten rok i opowiedzieć Wam co dalej :) 

 

Podsumowanie :

 

  •  51 postów

  • 28 obserwatorów 

  • 421 komentarzy 

  • ponad 4 tys. wyświetleń  

     

     

     

    Osobiście jestem bardzo zadowolona :) W prawdzie 28 obserwatorów to jakaś duża liczba nie jest, ale uważam, że lepiej mieć mniejszą ilość prawdziwych obserwatorów, niż dużo obserwatorów a takich,którzy tylko są. Jeśli chodzi o ilość komentarzy bardzo pozytywnie, za każdy komentarz dziękuje i przyznaję, że bardzo miło się je czyta :)  Jeśli chodzi o to co dalej, powiem tak :) Zazwyczaj pojawiały się na blogu typowe posty haul, ulubieńcy itp. Zadko przewijał się jakiś inny temat :) Dlatego stwierdziłam, że postaram się aby pojawiało się, więcej jakiś innych postów, aczkolwiek tradycyjne posty zostają :) 

     Mam już w planach kilka odmiennych postów, ale to dowiecie się w swoim czasie :) 


    Pamiętam, jak zawsze chciałam założyć bloga, ale się obawiałam :)
    Na dzień dzisiejszy jestem dumna z faktu, że pokonałam obawy :)
    To była jedna z najlepszych decyzji :) !








    Kolejny raz dziękuje i mam nadzieję, że z czasem blog rozwinie się bardziej :)
    Przede wszystkim chciałabym, aby posty były dla Was ciekawe :) 
    Zapraszam na kolejny rok ze mną :) 

    Na koniec mam do was Kochani prośbę, napiszcie w komentarzu jakie posty byście chcieli zobaczyć, lub co byście zmienili :) Z chęcią poznam waszą opinie :)

     Esperanza blanca

        

8 komentarzy:

  1. Życze dalszych sukcesów :*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i powodzenia dalej:) Ale masz śliczne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i powodzenia dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rok to już sporo! Wytrwałości na następne lata!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) życzę Ci wytrwałości i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń