wtorek, 5 kwietnia 2016

Ulubieńcy Marca 2016

Witajcie Kochani :) Marzec już za nami,a miesiąc ten przyniósł trochę ulubieńców, których właśnie chcę wam zaprezentować :) 

Zapraszam ...

 

 

Pierwszą rzeczą jest znana książka polskiej youtuberki - Red Lipstick Monster pt. Tajniki makijażu. Książkę tą mogliście już zobaczyć w poście z prezentami. Jest to rzecz godna zakupu, a także ciekawy prezent. Książka ta jest  interesująca, ciekawa, ale przede wszystkim wiele można się z niej nauczyć :) Jest świetnie napisana, a zdjęcia w niej są po prostu świetne :) 

 

 

 Kolejną rzeczą, którą pokochałam w marcu są kwiatowe opaski. Jedna z tych opasek jest kupiona, a kolejne dwie własnoręcznie zrobione :) W tym miesiącu pojawi się notka na ten temat :) Takie opaski to na prawdę świetny, oryginalny dodatek, obok którego nie można przejść obojętnie :)

 

  Następnie mamy dwa produkty: balsam do ciała i wodę różaną :) Obydwa te produkty są marki Avon. Osobiście bardzo lubię zapach róży więc balsa, jak i woda zapachem przypadły mi do gustu.  Woda różana to świetny produkt do przemywania twarzy, a balsam odpowiednio nawilża. Połączenie zapachu róży z brzoskwinią jest świetne :) 


 

Czas na woski Yankee Candle, które są na prawdę świetne. Zapachy, z którymi polubiłam się ostatnio to:

Moonlight 

Kilimanjaro stars

Midnight's Jasmine

True Rose

Midsummer's Night

 

 

Kolejną rzeczą są tak zwane podgrzewacze o zapachu Róży i Konwalii. Zapach typowo wiosenny, bardzo mi się podoba :) Nie były one drogie, zakupiłam je w Biedronce :)  


 

Następnie mam również produkt z biedronki. Jest to świeczka o zapachu kwiatu bzu. Również cudowny wiosenny zapach :) 

 

Ulubieńcy filmowi: 

Dziewczyny z drużyny (1,2,3,4,5)

Akwamaryna

Ulubieńcy muzyczni :

 

Margaret - Cool Me Down


Christina Aguilera ft. P.Diddy - Tell Me

To na tyle, a wy jakich macie ulubieńców marca ? :) 


                                                                                   Esperanza blanca

10 komentarzy:

  1. Mam tą książkę:) śliczne opaski <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki o makijażu i tematyce kosmetycznej :) świeczka o zapachu bzu mmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fioletowa opaska jest śliczna :) Muszę sobie sprawić taką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamierzam kupić tę książkę :D A dziewczyny z drużyny to niezapomniany hit!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tej książki, muszę się w końcu za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio się zastanawiałam w Empiku czy kupić sobie tą książkę ;) I chyba się w końcu na nią skuszę, bo tak wiele osób ją poleca ;) A powiedz mi proszę, jest tam coś więcej niż u niej na kanale na yt, czy raczej się powtarzają te tutoriale itp? :) Ps. Pozwoliłam sobie dodać Ciebie do obserwowanych, mam nadzieję że nie masz nic przeciwko :) Pozdrawiam cieplutko! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kwieciste opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupiłaś te woski z Yankee Candle? Muszę je w końcu wypróbować. :D

    OdpowiedzUsuń