sobota, 30 kwietnia 2016

Ulubieńcy kwietnia 2016


Witajcie kochani :) Niebawem koniec miesiąca kwietnia, a jak wiadomo każdy miesiąc ma za sobą jakiego ulubieńca lub nawet ulubieńców, dlatego właśnie nadszedł czas, żeby wam pokazała co przypadło mi do gustu w tym miesiącu :) W kwietniu przypadło mi do gustu wiele piosenek, dlatego muzyki trochę się znajdzie w tej notce, a także pierwszy zdarzy się serial oraz aktor :)


 

Zapraszam :) 

 


Pierwszym ulubieńcem kwietnia jest ta mascara Curling Pump Up marki Lovely. Słyszałam o nie wiele dobrych opinii, aczkolwiek miałam wątpliwości. W końcu jednak postanowiłam ją wypróbować, tym bardziej, że jej cena to coś ok. 10 zł, więc jakby się nie sprawdziła to bardzo się na niej nie straci :) Mascara jednak okazała się dobrym zakupem ! Noszę soczewki i niektóre  mascary mi się kruszą osypują, co kończy się tym, że czuje te pyłki na soczewkach i do tego widzę przez delikatną mgle :/ Takich mascary unikam szerokim lukiem, jednak przez to zawsze mam obawy przed testowaniem nowych. Jednak ten produkt jest świetny: nie osypuje się i nie kruszy, nie skleja rzęs, nie rozmazuje, delikatnie podkręca je :) Jak widać mascara ma dużo plusów, a ostatnim plusem jest to, że kosztuje na prawdę mało :) Osobiście polecam ! :) 









Jak wiecie do tej pory moim ulubieńcem jeśli chodzi o podkład był znany Stay Matte z Rimmela :) Jednak kiedy ostatnio w sklepie zabrakło mojego koloru postanowiłam zakupić coś innego. Zdecydowałam się właśnie na podkład Rimmel Lasting Finish.  Ja zawsze miałam problem z odcieniami, bo jestem bardzo jasnej karnacji i wiele podkładów jest za ciemna :/  Jednak ten kolor jest idealnie trafiony, jest na prawdę bardzo jasny, porcelanowy. Podkład ten zawitał w moim gronie ulubieńców bo okazał się być genialny :) Odpowiednio kryje, nie błyszczy się, długo się utrzymuje, posiada SPF 20, co teraz kiedy mamy więcej słońca się jak najbardziej przyda :) Oczywiście na słynnych promocjach w Rossmannie, zakupiłam kolejną tubkę ;)  Polecam ten produkt !




Następnym już ostatnim ulubieńcem kosmetycznym jest pewnie kojarzony przez was Tender Care z Oriflame. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Dobrze nawilża i pielęgnuje usta :)  Oczywiście, można go używać nie tylko do ust, ale u mnie znalazł takie zastosowanie. Jedynym minusem jest, to że jest mały, ale jest całkiem wydajny :) Polecam ! 





Ulubieńcy filmowi : 



Efekt motyla 2 


http://www.cda.pl/video/85104e7






  Ulubieńcy serialowi :

90210 Beverly Hills




Ostatnio to właśnie ten serial przypadł mi do gustu i na prawdę mogę go polecić :)

Aktor: 

Moim ulubionym w ostatnim czasie aktorem jest Dustin Milligan, który gra w powyżej wymienionym filmie oraz serialu :)





Ulubieńcy muzyczni :

Don't Talk To Me - Tre Coast ft. Lycia Faith

 

ATC - Why oh why 

 

Lighthouse Family - Ain't No Sunshine when She's Gone

 

Pisząc tego posta natchnęłam się na dwie piosenki, które stały się od razu moimi ulubieńcami :) 

Ian Van Dahl - Castles In The Sky

Milk Inc - In My Eyes 

 

 

Ti na tyle moi Kochani :) A co w tym miesiącu stało się waszymi nulubieńcami ?
Piszcie lub zostawiajcie linki do waszych ulubieńców, chętnie zobaczę :)


Esperanza blanca

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten tusz z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskara Lovely ma super szczoteczke:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też oglądam teraz 90210! :D i muszę w końcu kupić sobie ten balsam do ust z Oriflame, bo zawsze o tym zapominam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą maskarę wiele osób poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tusz Lovely, ale sklejał mi rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz bardzo lubię, też noszę soczewki, ale nigdy nie miałam takich przygód z tuszami, jak Ty. Również jestem dosyć blada, ale ten podkład z Rimmela niestety jest dla mnie za różowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba pójdę po ten tusz z Wibo - bo dziś ostatni dzień promocji w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio też, polubiłam się z tym tuszem z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie niestety tusz się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten balsamik uniwersalny do ust:)

    OdpowiedzUsuń