czwartek, 21 kwietnia 2016

Haul ! Rossmann -49% #1


 Witajcie Kochani :) Jak pewnie już słyszeliście od 20 kwietnia zaczęły się promocje w Rossmannie:

 

 

OD 24. 04   -   PODKŁADY, PUDRY, BRONZERY, RÓŻE, KOREKTORY, ROZŚWIETLACZE

OD 26.04   -  PRODUKTY DO OCZU :   TUSZE DO RZĘS, KREDKI, CIENIE, EYELINERY 

OD 4.05 - PRODUKTY DO UST I PAZNOKCI



W związku z tymi promocjami, z których skorzystałam i mam jeszcze zamiar skorzystać, zapraszam was na haul ;) Ten haul będzie z pierwszej części promocji. Powiem wam szczerze, ze przypały mi do gustu te promocje, ponieważ akurat potrzebowałam pary rzeczy i dzięki temu mogłam zakupić je taniej :) Oczywiście mam upatrzone rzeczy na dalsze promocje :) 

 

 

Zapraszam do oglądania: 

  1. Podkład Lagting Finish - Rimmel

 

2.  Paletka korektorów 4 in 1 - Wibo 

 


 

3. Korektor Perfect Stay - Miss Sporty

 

4. Róż Sweath Wear - Wibo 

 

5. Rozświetlacz Diamond Illuminator - Wibo 

 

Jeśli chodzi o te pierwsze promocje, to na tyle ;) Niedługo pojawią się kolejne posty z tej serii :) 

A wy kupiliście coś lub macie zamiar kupić na tych promocjach ? 

Esperanza blanca

18 komentarzy:

  1. Miałam rozświetlacz Diamond Illuminator i był super :) Korektor z Miss Sporty - nie widziałam go w swoim Rossmannie, a szkoda, bo wzięłabym na próbę :) Róże z Wibo też są fajne, miękkie i dobrze napigmentowane :) Ja skusiłam się również na kilka rzeczy, a przed nami jeszcze dwie promocje na oczy i usta/paznokcie :) Trzeba zostawić troszkę kasy! Pozdrawiam i obserwuję :) super blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. też byłam i zaszalałam:D,paletkę z wibo uwielbiam:)<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sięgnęła wczoraj po rozswiwtlacz z Lovely (nie pierwszy raz) ;) i tym razem po raz pierwszy po róż z Maybelline. Wszystko inne mam w nadmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne łupy:D ja postanawiam nie kupić nic xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka korektorów wygląda na fajną!:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam właśnie tylko ten korektor miss sporty i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tą paletkę 4in1 ale ją wyrzuciłam bo się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zakupy :)ja tez juz czekam na kolejne tygodnie promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ja wam zazdroszcze tej promocji! u nasw usa takich nie maja , najwiecej daja 40% ...

    http://villemo20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice !! Love the shades of the blush .
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cienie!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. My też zrobiłyśmy spore zakupy ale niestety najważniejszego czyli podkładu nie było już :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Korektor Perfect Stay też mam i bardzo go sobie chwalę :) Jeden z lepszych jakie stosowałam. Do tej paletki korektorów z Wibo też się przymierzałam, ale ostatecznie nie kupiłam. Generalnie kolorówka Rossmannowa jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń