niedziela, 17 kwietnia 2016

Haul marzec - 2016

 

Witajcie kochani :) Mamy już za sobą połowę kwietnie, a jeszcze nie pojawił się haul zakupowy z marca, więc czas najwyższy na to :) Troszkę tych rzecz będzie, oczywiście jest to absolutny misz masz zakupowy :) 

 

  Zapraszam :) 

1.  Podkład Rimmel Lasting Finish 

  Jak wiecie moim ulubieńcem w kategorii podkładów jest Rimmel Stay Matte, ale ostatnio w sklepie zabrało mojego odcienia, więc postanowiłam zakupić inny podkład i ten właśnie trafił w moje ręce, okazał się być świetny, a odcień bardziej pasuje mi niż Light Ivory podkładu Stay Matte :)

 

 

2. Plastry do depilacji Tanita - Rossmann



 3. Okulary przeciwsłoneczne

 

4. Tenisówki 

Zwykłe czarne tenisówki, to świetna sprawa, pasują prawie do wszystkiego :) Klasyk !

5. Maska do włosów - Ziaja

 

6. Mascara Curling Pump Up Lovely - Rossmann

O tym produkcie widziałam dużo świetnych opinii, więc postanowiłam wypróbować. genialna mascara ! :)


7. Maseczki oczyszczające Efektima - Rossmanm

Miałam kiedyś jakieś maseczki tej marki, ale akurat nie oczyszczające. Pomyślałam, że skoro inne się sprawdziły to te też mogą być dobre ;) I przyznam, że sprawdziły się ! 

 

8. Czarny matowy cień do powiek Neo Joy nr. 911  - Vipera Cosmetics




9. Maseczka oczyszczająca Zielona glinka - Marion spa

10. Maseczka rozgrzewająco oczyszczająco - Marion spa


 

11. Bluzka - Sinsay

12. Spódnica - Sinsay



13. Leginsy 

14. Body



  Dobrze, to na tyle :) A wy co zakupiliście w tym miesiącu ?  

                                                                                      Esperanza blanca

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam szare leginsy!:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. body super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te maski z Efektimy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy bardzo mi się podobają:D wyglądają na wygodne:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie polubiłam tego słynnego tuszu z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbowałabym maskę od Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zakupy1

    http://villemo20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń