niedziela, 10 kwietnia 2016

DIY !!! Kwieciste wianki !


Witajcie Kochani ;) Wspominałam w przedostatnim poście, że pojawi się post na temat kwiecistych opasek i oto on. Chciałam wam pokazać właśnie pomysł na te opaski oraz wykonanie, które w prawdzie jest bardzo proste i każdy mógłby wpaść bez problemu na taki pomysł :) Aczkolwiek post ma być w pewnym sensie inspiracją i chciałam pokazać wam swoje wykonanie tych opasek :) 



Do zrobienia tych opasek zainspirował mnie wianek, który zakupiłam w primarku o to on :

 

 Co będzie nam potrzebne ? 

 

* opaski do włosów ( jak najzwyklejsze będą najlepsze )\

* Klej ( oczywiście jakiś mocniejszy, polecam klej na gorąco )

* sztuczne kwiaty 

Wykonanie jest bardzo proste, po prostu przyklejamy kwiatuszki do opaski i gotowe :) Szybko i łatwo ! :D 

 



 

A o to moje kwieciste opaski : 

 

Oczywiście tych opasek mam zamiar zrobić więcej ;) 

 

Dajcie znać jak wam podobają się tego typu dodatki, a może macie zamiar sobie sprawić taką opaskę :) Jeśli byście zrobili sobie taką opaskę, bardzo miło by mi było jakbyście się podzielili np. zdjęciem :) Z chęcią zobaczę waszą prace :)

                                                             Esperanza blanca

14 komentarzy:

  1. Śliczne i takie wiosenno - letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wygladaja jeszcze lepiej niz te kupione :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi sie te kolorowe, chyba skusze sie zeby zrobić takie, bo szkoda wydawac mi na taka opaske 30 zl gdzie wlasnorecznie zrobie taniej :D fajny diy, podoba mi sie! :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda, mimo że zrezygnowałam już dawno z kolorowych dodatków podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZEPIĘKNE!! po prostu kocham takie opaski :) Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłam już, że ta fioletowa mi się podoba :) Zrobię sobie coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci za tak wyczerpującą odpowiedź <3 W takim razie zdecyduję się na tą książkę. Tym bardziej, że w książce zawsze wygodniej jest powrócić do jakiegoś kroku w makijażu niż przewijać filmik ;) Co do posta dzisiejszego jest świetny! Bardzo się przyda, tym bardziej że idzie wiosna i lato, a taki wianek we włosach to must have moim zdaniem :) Miłego wieczoru! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobaja te opaski! Na pewno jakieś zrobię i wykorzystam do zdjęc :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki fioletowy chętnie bym przygarnęła <3 uwielbiam wianki, sama posiadam 2 oraz 2 opaski :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cuda! Ale ja nie jestem wyjątkowo uzdolniona jeśli chodzi o takie rzeczy!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś w sam raz dla mojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybko i prosto :) Fioletowe kwiatki wyglądają ślicznie na Twoich włosach!

    OdpowiedzUsuń