piątek, 18 marca 2016

Haul zakupowy - Luty 2016

Witajcie Kochani :)  Jak prawie co miesiąc chciałabym się podzielić z wami moimi zdobyczami ubiegłego miesiąca. Oczywiście mam na myśli haul :) Dobrze nie będę przedłużać :D Zapraszam do oglądania. 

 

 

 1. Torebka - kupiłam ją w zwykłym miejscowym sklepie 

Cena: 49 zł

 Potrzebowałam nowej torebki do szkoły ( i nie tylko). W prawdzie poprzednią miałam już 1,5 roku i nadal dobrze się trzyma, nawet bardzo nie widać czasu użytkowania. Jednak stwierdziłam, że czas na coś nowego i postanowiłam zakupić właśnie tą torebkę. Oczywiście wybierając torebkę, w której muszę nosić wiele książek i zeszytów, kieruje się tym, żeby miała solidnie wykonane rączki i była dość pakowna. Jak na razie dobrze mi służy i mam nadzieję, że wytrzyma ciężar książek.


2. Woski do kominka - Rossmann

Cena: ok. 10 zł





Kolejną rzeczą są woski do kominka.  Ostatnio dzięki mojej przyjaciółce, która podarowała mi wosk Yankee Candle, bardzo polubiłam woski, pomijając fakt że zamówiłam sobie kilka wosków yankee, postanowiłam też zakupić takie o to owocowe woski z Rossmanna. Przyznam, że są dobre.


3. Świeca Arill - Biedronka

Cena: ok. 4-5 zł 




 Za bardzo nic na jej temat powiedzieć nie mogę, bo jeszcze nawet jej nie paliłam, ale pachnie bardzo przyjemnie :)

4. Gąbeczka do podkładu

 Cena: 5,90 zł 





W prawdzie mam swoją ulubioną gąbeczkę z Real Techniques, ale jednak warto mieć druga na zmianę, kiedy tamta jest w myciu, więc postanowiłam kupić zwyczajną gąbeczkę. W porównaniu do tamtej wypada słabo, ale nie jest najgorsza. Daje radę ! 

5. Pędzelek do makijażu oka - Rossmann

Nie pamiętam ceny :( 



 Pędzelek ten nie pamiętam ile kosztował ale nie była to wysoka cena i powiem, że sprawuję się świetnie jak na swoją niską cenę :)

 6. Skośny pędzelek 

Cena: ok. 5 zł 

Z tym pędzelkiem wiąże się mała  nie przyjemna rzecz, otóż miałam już ten pędzelek i bardzo go lubiłam, ale zgubił mi się :/ Oszukałam się go a i tak go nie znalazłam, więc pozostało mi zakupić drugi. Niestety po otwarciu okazało się, że jest uszkodzony, ponieważ włoski były jakieś takie posklejane i nic się z tym zrobić nie dało. Trudno :( W tedy doszłam do wniosku, że poszukam jeszcze raz tamtego i na szczęście się znalazł. Ogółem dobry pędzelek, zadowolona jestem z niego :) 

 7. Szampon intensywne wygładzanie - Ziaja

Nie pamiętam ceny :(

Powiem tak, szampon może nie jakoś nie wiadomo jak wspaniały, ale jest dobry :) Włosy faktycznie wygładza, są one gładkie i miękkie w dotyku, :) Ogółem polecam maskę z tej serii bo jest świetna ! 

8.  Szampon Intensive Repair Dove - Rossmann 

Cena: ok. 8-9 zł


Będąc w ostatnio w Rossmannie chciałam zakupić jakiś szampon i ten właśnie szampon przykuł moja uwagę. Dove to w końcu porządna marka, więc stwierdziłam, że szampon może być dobry. Akurat był w promocji, więc dobra okazja :) Po pierwszym użyciu pokochałam ten produkt ! Jest to jeden z lepszych szamponów jakie miałam :) !

9. Żel pod prysznic Oceania Magical moment - Biedronka 

Cena: ok.4-5 żł


Będąc jakiś czas temu w Biedronce, dojrzałam serię limitowaną tych żeli, o ile się nie mylę było tam 3 rodzaje, ale akurat ten zapach najbardziej przypadł mi do gustu :)

 

10. Płyn Micelarny AA - Biedronka

Ok. 12-13 zł ( o ile dobrze pamiętam )

Przemierzając dalej biedronkę i patrząc co ciekawego jest skapnęłam się, że muszę kupić płyn micelarny, bo moj w najbliższym czasię się skończy. I postanowiłam wziąć właśnie ten, jego pojemność to aż 400 ml, więc jak najbardziej na plus, po za tym AA jest dobra marką :)

 

11. Olejek do włosów 7 efektów Marion - Biedronka

Nie pamiętam ceny :(

Moją uwagę z Biedronce przykuł również ten olejek. Miałam już ten olejek, który sprawdza mi się świetnie, więc postanowiłam zakupić go znowu :) 

 

12. Hennna do brwi Pro series Verona- Biedronka

Nie pamiętam ceny :(

 

Następnie zauważyłam tą o to hennę, którą postanowiłam wziąć, ceny nie pamiętam, ale o ile się nie mylę było to coś poniżej 10 zł :) 

 

13. Żel myjący, normalizujący Liście manuka Ziaja - Rossmann

Nie pamiętam ceny :(

Pewnie seria Liście Manuka jest wam dobrze znana, z tego co wiem ludzie chwalą sobie te produkty. Miałam już kiedyś ten żel, sprawdził się, więc postanowiłam go zakupić. Dodam jeszcze, że mam żel z tej serii z tym, że z Peelingiem :) 

 

 

14. Krem na blizny - Noscar 

Cena: ok. 40-50 zł  


Jest to już moje drugie opakowanie tego kremu.  Powiem wam, że jeśli walczycie z bliznami po trądziku to polecam :) 

 

15. Żel Isotrexin  

Nie pamiętam ceny :(

Jest to akurat żel na receptę. Jeśli mieliście go, to koniecznie dajcie mi znać jak wam się sprawdził :) 


16. Ekspresowa mikrodermabrazja intensywnie złuszczająca - Marion Spa

Cena: 2 zł 


Akurat tego produktu nie miałam ( chociaż miałam podobny) to się nie wypowiem. Zobaczymy jak się sprawdzi :)

17. Maska złuszczająca Rival de Loop - Rossmann 

Cena:1,69 zł


 Jak już wiecie uwielbiam tą maseczkę, więc kupiłam kolejna saszetkę :) 

 

18. Glinkowa maseczka - Perfecta

Nie pamiętam ceny :( 


Tą maseczkę mam pierwszy raz, użyłam już jej dwa razy i przyznam, ze jest ok, ale jakiegoś wielkiego szału nie ma.

 

19. Cień Roll on

Nie pamiętam ceny :(

Powiem szczerze, że bardzo fajny cień. Ładny odcień oraz dobra pigmentacja :)  Nie powiem wam co to za marka bo napis się trochę zmazał i nie mogę się rosczytać :(

 

20. Odżywka Top Coat - Lovely 

Nie pamiętam ceny :(

 Co tu dużo mówić ? Dobrze się sprawdza :) 

 

21. Tint Lovely - Rossmann

Nie pamiętam ceny :( 



 Ten tint do najlepszych nie należy :( Kolorek fajny, ale trwałość nie ciekawa :( 

 22. Lakiery do paznokci - Lemax

Nie pamiętam ceny :( 


Jeśli chodzi o te lakiery to nie były one drogie bo akurat była jakaś wyprzedaż. Jeśli chodzi o moje opinię to tak: kolorki ładne, krycie średnie, trwałość nie niezbyt ciekawa :( 

 

23. Wazelina kosmetyczna do ust Flos lek - Rossmann

Cena: 4, 19 zł

Tą wazelinę kupiłam w Rossmanie za dość niską cenę, ponieważ była na wyprzedaży, ze względu na jakieś uszkodzenie opakowania czy coś w tym stylu :) Zapach jej jest przyjemny,  całkiem dobrze nawilża :) 

 

24. Puder w kompakcie - Constance Carroll

Nie pamiętam ceny :( 

Constance Carroll jest dość starą marką, o ile się nie mylę znaną już w latach 90. Przyznam jednak, ze puder jest świetny, jest to już moje drugie opakowanie i myślę, że jeszcze do niego powrócę :) Ceny nie pamiętam, ale na pewno kosztuje on poniżej 10 zł 

 

25. Farba do włosów Londa w odcieniu 11- czarny - Rossmann 

Farbę tą mam już drugi raz i stwierdzam, że jest godna polecenia :) 

 

26. Antyperspirant Garnier - Rossmann

Nie pamiętam ceny :( 


Tego produktu użyłam już kilka razy i przyznaje, że sprawdza się świetnie :)


To na tyle, w prawdzie kupiłam jeszcze parę rzeczy, ale bielizny pokazywać w haul'u nie będę, a pomijając to kupiłam tez rzeczy codziennego użytku jak np. płatki kosmetyczne. Myślę, że po prostu nie ma sensu pokazywanie takich drobnostek, ale jak ktoś pokazuje nie mam nic przeciwko, jeśli ktoś pokazuję bieliznę też mi to nie przeszkadza :) 


Jeśli mieliście/ macie coś z tych rzeczy dajcie znać :) 

                                                                                                                        Esperanza blanca













7 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że w Rossmanie można kupić woski zapachowe. Będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest świetna, a i woski wyszły bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy:) Bardzo fajna torebka i lakiery:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. adorable post again ! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory lakierów :) Kiedyś bardzo lubiłam wazelinę kosmetyczną do ust, teraz jej miejsce zastąpiły pomadki w sztyfcie:)

    OdpowiedzUsuń