sobota, 13 lutego 2016

TAG KOSMETYCZNY !! FILMIK :)

Witajcie ;) Mam dla wad mały special, jakim jest filmik :) Jak widzicie, jest to tag kosmetyczny. Jest to mój drugi filmik, więc uprzedzam że daleko mu do ideału, ponieważ nie jestem przyzwyczajona do nagrywania i brakuje mi tej wprawy, ale myślę, że najgorzej nie wyszło :) Filmik jest bez cięć, więc niektóre momenty nie są zbyt dopracowane :( Dla tych co wolą wersje tradycyjną w postaci posta, są poniżej  pytania, oraz odpowiedzi :) 

Zapraszam do obejrzenia :) Klik :) 

 

 

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz ?

Tak od 2 do 3, bo myję rano, wieczorem i w ciągu dnia jak nie mam makijażu. 

2. Jaki masz typ cery ?

Mam cerę mieszaną, trądzikową. 

3. Jaka jest twoja ulubiona marka ?

Nie mam ulubionej marki. 

4. Jakiego kremu używasz ?

 Używam kremu na blizny Noscar, czasem, na noc Vischy Normaderm, a w większości używam maści od dermatologa.

5. Używasz kremu pod oczy ?

Tak. 

6. masz lub miałaś problem z trądzikiem ? 

Tak, z tym że nie mam teraz już takiego problemu z trądzikiem, bardziej miałam w przeszłości, teraz mam bardziej problem z bliznami po trądziku.

7. Jakiego podkładu używasz ?

Rimmel Stay Matte w kolorze Light Ivory 

8. Czy używasz korektora ?

Tak.

9. Co sądzisz o sztucznych rzęsach ?

Podobają mi się ( w momencie nagrywania miałam sztuczne rzęsy ) 

10. Czy wiesz, że mascarę powinno się zmieniać co 3 miesiące ?

  Słyszałamo tym, aczkolwiek nie zawsze się do tego stosuje. 

11. Jakiej mascary obecnie używasz ? 

Mascary Bell HypoAllergenic. 

12. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu ?

Rożnego rodzaju pędzli, gąbeczki do podkładu z Real Techniques oraz palców.

 13. Czy używasz bazy pod cienie i pod makijaż ?

Pod cienie czasem, pod makijaż nakładam tylko krem.

14. Ulubiony kolor cienia do powiek ? 

Nie mam ulubionego, ale gustuje w odcieniach brązu. 

15. Kredka do oczy czy eyeliner w płynie ? 

Eyeliner. 

16. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ?

Chyba mi się nie zdarzyło, ale raz włożyłam sobie w oko szczoteczkę od tuszu, więc nie przyjemnie. 

17. Co sądzisz o pigmentach w sypkich cieniach ?

Co sadzę hmm ? Jak dla mnie ok :) 

18. Czy używasz kosmetyków mineralnych ?

Rzadko. 

19. Jaka jest twoja ulubiona szminka ?

Nie mam ulubionej.

20. Czy kupujesz kosmetyki na Allegro lub Ebay'u ?

Na allegro zdarzyło mi się na ebey'u nie.

21. Lubisz kosmetyki z drogerii ?

Tak.

22. Czy kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców bądź na bazarach ?  

23. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu ?

Po liceum planuję iść na wizaż, więc pytanie dość oczywiste :)

24. Czy zdarzyło Ci się niezdarnie nakładać makijaż ? 

Zdarzy się.

25. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć ?

Za ciemny podkład .

26. Czy podobają Ci się kolorowe makijaże ?

Tak. 

27. Czy jest jakaś gwiazda, która według Ciebie ma zawsze świetny makijaż ? 

Nie, jeśli chodzi o gwiazdę to nie. Jest parę youtuberek, które świetnie się malują, aczkolwiek ulubionej nie mam.  

28. Jakbyś miała wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co to by było ? 

Myślę, że cień do brwi.

29. Czy wychodzisz z domu bez makijażu ?

Zdarza się.

30. Czy sądzisz, że dobrze wyglądasz bez makijażu ?

Myślę, że nie jest najgorzej. Nie wyglądam, aż tak źle. Wyglądam dobrze :) 

 

 

 

To na tyle piszcie jak wam się podoba tag oraz filmik :) 

                                                                                                    Esperanza blanca


 

 



6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny Tag :) Ja często wychodzę bez makijażu :) jak sprawdza Ci się ten krem Noscar?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej maskary Bell to jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się spodobał twój filmik. Chyba już kiedyś pisałam, ale muszę powtórzyć - masz świetny włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej nas dzieli, ale też czasami wychodzę naturalna z domu :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń