piątek, 26 lutego 2016

Black !! OOTD !

Kochani ! Witajcie ;) Jak tam u Was ? Powiem szczerze, że mnie ostatnio naszła taka pocieszająca myśl, że luty dobiega końca, a co za tym idzie marzec zbliża się wielkimi krokami :) Na myśl marca, się ucieszyłam że wreszcie już niedługo będzie wiosna, a za nim się obejrzymy będzie lato :) Dobrze, ale przejdźmy do głównego tematu postu, otóż mam dla was OOTD :) Jest to prosta, ale przykuwająca uwagę stylizacja,a czarne usta dopełniają całość. Oczywiście takie czarne usta to nie na co dzień, chociaż jak kto woli ;)
W takim razie zapraszam was do obejrzenia mojego pierwszego OOTD na tym blogu ;) !


 

 SUKIENKA:

Nie jest to sukienka jakiejś konkretnej marki, ale została zakupiona w sklepie Cool.

BUTY:

Kayla Shoes (Allegro)

PASEK:

Prawdę mówiąc nie wiem skąd jest ten pasek :( 

BRANSOLETKI:

Diva ( srebrna)

Kupiona w zwykłym osiedlowym sklepie ( pomarańczowa)

 SZMINKA:

Golden Rose 


Dajcie znać jak wam się podoba :)
                                                                                                                              Esperanza blanca

5 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz:) mam podobne buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna sukienka, wspaniałe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię czarne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie kroje sukienek :) Super:)

    OdpowiedzUsuń