sobota, 6 lutego 2016

Aktualna pielęgnacja twarzy #2





Hej, hej :D Parę miesięcy temu, jeszcze tak na początku założenia tego bloga, pojawił się post o pielęgnacji twarzy. Fakt, że było to już jakiś czas temu, więc moja pielęgnacja uległa zmianie.  Zresztą stan mojej cery również się zmienił, na szczęście na lepsze :) Nie pamiętam czy wspomniałam o tym wcześniej, ale walczę z bliznami po trądziku oraz z niewielkim już trądzikiem. Pewnie niektórzy z was też się z tym zmagają, dlatego powiem wam parę słów o produktach używanych aktualnie przeze mnie, bo może któryś okaże się dla was idealny:) A więc zaczynamy ... 

 

Jeszcze za nim przejdziemy do tematu, mam dla was informacje :) Dostałam nowy aparat dokładnie lustrzankę Nikon D40, więc teraz zdjęcia będą o wiele lepszej jakości :) 

 

A o to produkty, których używam ...  

 

1. Żel z peelingiem Liście manuka - Ziaja 

 

2. Mydło siarkowa - Barwa 


 Jeśli chodzi o te dwa produkty, w większości używam w większości tego mydełka, ale od czasu do czasu, kiedy potrzebuje żelu z peelingiem, używam właśnie tego żeli z Ziaji :)

3. Żel Epiduo 

 

4. Żel Matronidazol 

 

5. Krem Normaderm Night Detox - Vischy 

 
Tych produktów używam na noc, oczywiście nie wszystkich naraz :D Dość zmiennie ponieważ ten żel epiduo muszę nakładać na cała twarz,a on wysusza, więc po paru dniach stosowania moja skóra jest trochę wysuszona i wtedy stosuje Metronidazol lub Normaderm, a jeśli moja skóra jest już dość intensywnie wysuszona, wtedy używam kremów nawilżających.

6. Krem - Noscar    

  
Krem na blizny stosuje na dzień, jeśli robię makijaż to nakładam go pod makijaż :)

7. Płyn micelarny Ulga - Ziaja 


 Twarz z makijażu oczyszczam właśnie tym płynem micelarnym, zazwyczaj też zmywam nim oczy :)

8. Płyn do cery trądzikowej - Acnosan 


Od czasu do czasu przemywam twarz właśnie tym płynem :)

 9. Tonik - Mixa 

 

10. Maseczka peel-of - Rival de Loop 

 

11. Peelingi...    


Jeśli chodzi o peelingi to stosuję różne, akurat ten z Bielendy dobrze mi się sprawdza, a tego z Perfecty nie przetestowałam jeszcze, chociaż mam inny peeling z perfecty który też mi się sprawdza :)

12. Maseczki oczyszczające...


Maseczek oczyszczających również stosuję różnych, akurat teraz są to te maseczki Z Ziaji :)



To na tyle, jeśli chodzi o pielęgnacje. Piszcie jakich wy produktów używacie, a jeśli mieliście jakiś z produktów, których ja używam  to zachęcam to podzielenia się opinią :) 

 Esperanza blanca 

13 komentarzy:

  1. cieszę się, że dodałaś ten wpis! mam taki sam problem jak ty, walczę jeszcze z niewielkim trądzikiem i pozostałymi bliznami. podpatrzyłam tu kilka produktów, które mogłyby się sprawdzić i u mnie :)w szczególności to mydło siarkowe mnie zainteresowało...i mam pytanie: nie zapycha porów ani nic w tym stylu? mimo, że to mydło jest jakieś inne to wciąż mam obawy :P
    te maseczki z ziaji mam i są suuper :D twarz jest gładka i taaka ładna :3
    co do mojej pielęgnacji to rano i wieczorem myję twarz nawilżającym żelem z FM, a wieczorem psikam na twarz tonikiem z ziaji:liście manuka, później nakładam krem na noc z tej samej serii. A do oczyszczania twarzy z makijażu to moim numerem jeden jest płyn micelarny z garniera, taki w 400 ml butelce ;). Podobno wielu osobom też kosmetyki z under twenty pomagają :).
    pozdrawiam :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o to mydełko to nie zapycha porów, bynajmniej mi :) Jedynym jego minusem jest to, że trochę wysusza :/ Ogółem mam już go 3 raz i mi się sprawdza, przy trądziku pomaga :) Piszesz, że wielu osobą pomagają kosmetyki z under twenty, fakt ich kosmetyki są dobre aczkolwiek jeśli chodzi o kremy to w sumie stosuje ten z Vischy i kiedyś stosowałam jeszcze 4acne i oczywiście na dzień Noscar. Mi przy trądziku bardziej pomagają maści, które przepisuje mi dermatolog niż takie kremy kupione w drogerii ;) Widzę, że mamy ten sam problem z bliznami :( Ja chodzę jeszcze na mikrodermabrazje, co bardzo pomaga mi w walce z bliznami ;) Mogłabym Ci pokazać zdjęcia, na których widać efekty tego zabiegu. Jak byś była zainteresowana, to napisz Meila :) angelisia31@gmail.com Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dosyć dużo tych wysuszających cerę kosmetyków.
    U mnie też trądzik powraca ale jest to na tle hormonów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie miałam nigdy trądziku . Do pielęgnacji twarzy używam jedynie 2 razy w tygodni takiego peelingu który usuwa martwe komórki , a codziennie używam serum nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam te maseczki z glinką szarą, fajne były:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych produktów nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam zbyt dużo produktów z ziaji.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczki z Ziaji uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mydełko Barwa Siarkowa bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą- krem Noscar działa? Dopiero zacznę go testować :)

      Usuń