piątek, 1 stycznia 2016

Esperanza blanca przed obiektywem # 2 SELFIE !!!!


 Witam was w nowym roku :)  Każdy z nas chyba wie czym jest tak zwane Selfie :) Jedni taki rodzaj zdjęć uważają za normalną rzecz, inni zaś za obciach. Ja osobiście nie widzę w tym nic co mogło by wskazywać na obciach, rozumiem, że selfie z dzióbkiem itp . to faktycznie przesada i obciach, szczególnie kiedy udostępniamy je na portalach społecznościowych, ale zwyczajne normalne selfie jest w porządku :) A więc zapraszam was na kolejny post z serii Esperanza blanca przed obiektywem, w którym pokaże wam moje SELFIE :D 







                                                                                          Esperanza blanca

8 komentarzy:

  1. Masz przeiękne oczy!
    Też nie widzę nic złego w tym, żeby robić selfie :)

    Pozdrawiam!
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! :)
    Obserwujemy? Jeśli się zgadzasz daj znac u mnie w komentarzu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. what a lovely post my dear
    your style is so inspiring
    lovely pictures :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  4. 1, 3, 5 moje uulubione ♥
    masz śliczną twarz, a te oczy *.* cudo ;)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń