sobota, 19 grudnia 2015

Haul zakupowy- listopad/grudzień 2016



Witam wszystkich w już ostatnim miesiącu tego roku :)  W związku z tym, że mamy już grudzień czas na haul zakupowy, który w zasadzie będzie z grudnia, ale także z listopada :) Jak w prawie, każdym miesiącu trochę się tych rzeczy nazbierało, tym bardziej, ze w moim mieście otworzone Rossmann, z czego bardzo się cieszę, ponieważ brakowało tu ciekawej drogerii :) 

  Zaczynamy !!!  


1.  Podkład kryjący Cover Sensation Eveline - Rossmann

Cena: 11,99 (wydaje mi się, że zapłaciłam za niego 17 zł, ale jak patrze na paragon to jest cena 11,99, możliwe, że był rabat ) 

2. 60 sekundowa kuracja do włosów Isana - Rossmann

Cena: 2,99 zł ( 1 szt.)

 

3. błyskawiczna terapia L'oreal Elseve - Rossmann

Cena: 3,99 zł 

 

 4. Zabieg regenerujący do rąk Perfecta - Rossmann

Cena: 1,89 zł 

5. Zabieg do stóp - Evree - Rossmann

Cena: 2,49 zł 

6. Zalotka do rzęs - Rossmann

Cena: 6,99 zł 

7. Opaski do włosów 2 szt. - Rossmann

Cena: 3,99 zł 

 

8. Farba do włósów londa - Rossmann

Cena: 9,49 zł 

9. Gorąca kuracja do włosów z olejkami - Marion 

Cena: 1,60 zł ( 1 szt. )

10. Chusteczki do demakijażu Alterra - Rossman 

Cena: 2,49 zł 

11. Maseczka oczyszczająca Rival de Loop - Rossmann

Cena: 1,69 zł 

 

12. Krem do stóp Exclusive - Rossman 

Cena;  2,99 zł 

 

13. Kremowy żel pod prysznic Nivea - Rossmann

Dostałam go w prezencie do zakupów. 

 

14. Zestaw: żel pod prysznic + balsam do ciała- Avon 

Nie pamiętam ceny ... 

 

15. Scrub do ciała - Avon 

Nie pamiętam ceny ... 

16. Mydełko - Orifflame 

Cena. ok.3/4 zł 

 

17. Soczewki Maxvue vision Colour vue w kolorze Evening Grey - Allegro

Cena: 21,50 zł za szt. + przesyłka 



 

18. Soczewki Maxvue Vision  Phantase w kolorze Lastrous Green - Allegro

Cena: 20,50 zł za szt. + przesyłka


                                                                                                                         Esperanza blanca

 

7 komentarzy:

  1. maseczka z rival de loop mnie ciekawi...dobra jest? :)
    nawet nie wiedziałam że w avonie jest taki zestaw o zapachu zielonej herbaty :D fajnie!
    soczewki genialne ♥ w szczególności te zielone mi się podobają :3
    Pozdrawiam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że jakoś specjalnie mi się nie sprawdziła, ale gorąco polecam maseczkę złuszczającą tej marki :)

      Usuń
  2. ciekawi mnie ta kuracji do włosów z isany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory tych soczewek ;) Bardzo mi się to podoba :)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak sprawdza Ci się ten podkład z Eveline? Ja również go posiadam tylko w odcieniu 102:)

    OdpowiedzUsuń