wtorek, 29 grudnia 2015

Cudowne świąteczne upominki :D




Hej :) Jak tam u Was po Świętach ?? :) U mnie święta minęły bardzo szybko, ale za co ciekawie :) W związku z tym , że pod choinką u mnie znalazło się parę na prawdę świetnych upominków chciałabym Wam je pokazać. Uprzedzam, iż post nie ma na celu chwalenia się, tylko podzielenia się z wami radością,a także zaingerowaniem was na przyszłość...Chyba każdy z nas wie, że kupowanie prezentów nie jednej osobie sprawia problem bo w naszych myślach pojawiają się pytania typu : A co jeśli nie spodoba się jej/jemu prezent ?.. Dlatego właśnie uważam, że takie posty mogą podsunąć wam pewne pomysły na prezent, nie tylko pod choinkę, ale także inne okazje :) A teraz zapraszam do oglądania :D




1. Pierwszym prezentem jaki dostałam, są oczywiście pieniążki (dlatego tych rzeczowych prezentów nie ma jakoś dużo )

2. A o to kolejne prezenty od przyjaciółek, oraz rodziny ;) 






Na koniec, chciałam dodać, że z prezentów jestem na prawdę bardzo zadowolona :D

A wy co dostaliście, piszcie w komentarzach :)
                               
                                                                                                              Esperanza blanca

16 komentarzy:

  1. Nie ma to jak prezenty, uwielbiam je dostawać:-)
    U mnie także posypała się kaska:-) dostałam szalik, czapkę, perfumy,torebkę i kosmetyki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty! Też chcę taką choineczkę co świeci- śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty, ja też dostałam pieniążki i cudowny lakier (właśnie mam go na pazurkach :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prezenty, a krem do rąk z Avonu mam i ma świetny zapach. Udanego Sylwestra!!!
    Co powiesz na wspólną obserwację, daj znać u mnie. http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się twój blog , więc z chęcią mogę zaobserwować :)

      Usuń
  6. Fajne prezenty! Najbardziej przypadły mi do gustu te przekąski, bo sam bym kilka ciekawych przepisów poznał :D Bardzo podobają mi się zdjęcia, które zrobiłaś: fajne tło, oświetlenie i te ozdóbki gdzieniegdzie oddają klimat świąt. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się zdjęcia, ponieważ odkąd popsuł mi się aparat robię zdjęcia telefonem, staram się żeby były jak najlepsze, jednak to aparatu nie zastąpi :) Niedługo pewnie sprawię sobie nowy aparat, więc myślę, że zdjęcia będą jeszcze lepsze :)

      Usuń
  7. Świetne prezenty! Uwielbiam balsam do ust bebe :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mąż prezentował profesjonalne łampy, żeby można było robić jakościowe zdjęcia dla bloga :) I pędzelek do makijażu :D
    Masz świetne prezenty! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha malutkie prezenciki rządzą!:D Świetne prezenty i widzę,że nie tylko ja dostałam świeczkę.Pozdrawiam Serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń