środa, 9 września 2015

Prezent oraz upominki od moich wspaniałych przyjaciółek !!

Hej :) W tym poście chciałabym wam pokazać prezent urodzinowy, który dostałam od mojej przyjaciółki Mileny oraz upominki z wakacji, które również dostałam od moich  przyjaciółek: Mileny oraz Wiktorii.  którym jeszcze raz serdecznie dziękuje :) Może wydawać się to śmieszne ale mimo, że urodziny mam w lutym to prezent od Milenki dostałam dopiero w sierpniu, dlatego że stwierdziłyśmy, że zrobimy sobie urodziny w wakacje, bo wtedy będzie więcej czasu, będzie cieplej itp.. I, że dopiero wtedy wręczymy sobie prezenty :) Prezent urodzinowy, który jej podarowałam, możecie tu zobaczyć ...  



Od razu uprzedzam, że post nie ma na celu jakiegokolwiek chwalenia się, tylko jest on stworzony przez chęć pokazania wam co dostałam, może wam się coś spodoba, a pewnie są te rzeczy jeszcze dostępne w sklepach :) 

Jak i również w ramach podziękowania im ! :)

  

Zapraszam do oglądania :)  

 

  1. Lakier do paznokci w kolorze Green Eyed - Claire's 

 

 

2. Pomadka do ust w kredce w kolorze Bright Pink - Claire's 

 

 

3. Naszyjnik - Tally Weijl 



 

4. Spinki do włosów - H&M  


5.  Piórnik/kosmetyczka - H&M 

 

6. Portfel - Stradivarius 



No i taki małe drobnostki z wakacji od dziewczyn :) 

Uwielbiam takie rzeczy :) 


Muszę przyznać, że prezent bardzo mi się podoba. Lakier ma fajny kolorek, kredka również :) Portfel ma świetny wzór, a kosmetyczka jest przepiękna :) Spinki oraz naszyjnik również bardzo mi się podobają :) Świetne dodatki ! 

No i oczywiście te małe pamiątki również są bardzo fajne :) 


Dajcie znać jak wam podobają się te rzeczy :) 


A dziewczyną jeszcze raz bardzo dziękuje :)

7 komentarzy:

  1. Ten naszyjnik podoba mi się najbardziej oraz ten portfel, jest meega ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://fooxieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się naszyjnik i kosmetyczka. Są naprawdę świetne. Tylko pozazdrościć przyjaciółek z tak dobrym gustem. Serdecznie zapraszam na przegląd 832 stonnicowego (najważniejszego w roku) wrześniowego numeru Vogue USA z Beyoncé na okładce. Będą sesje, dużo pięknych kampanii reklamowych i newsów ze świata mody, kultury i sztuki!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy:) podoba mi się naszyjnik:*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne prezenty <3
    poszukuję właśnie pomadki w kredce :D
    a naszyjnik przeuroczy ♥ rozpogodzi każdą stylizacje ;)
    kokardki też piękne ;) uwielbiam takie słodkie dodatki :D
    pozdrawiam i zapraszam :* :

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń