wtorek, 1 września 2015

BACK TO SCHOOL ... Haul zakupowy :)

 

 

Nadszedł ten dzień, kiedy wakacje się skończyły,a wkroczył rok szkolny... Jedni się cieszą inni wręcz przeciwnie, ale ja jestem bardzo pozytywnie nastawiona jeśli chodzi o ten rok :) Chociaż szkoda, że wakacje się skończyły to jednak cieszę się, że powróciliśmy do szkoły :) Chodzenie do szkoły ma też swoje plusy ;) Zawsze z niecierpliwością czekamy na wakacje, ale po tych dwóch miesiącach, jest ta chęć powrotu do chodzenia do szkoły :) Bynajmniej ja tak mam.. Powiem wam, że ja bardzo lubię robić szkolne zakupy :) Należę do osób, którym nie jest obojętne jaki mają zeszyt itp. Ja zwracam jak najbardziej uwagę na takie rzeczy, uwielbiam mieć ładne, ciekawe zeszyty i inne przedmioty potrzebne w szkole :) 

Jeszcze tak na wstępie z okazji rozpoczęcia roku, życzę wszystkim sukcesów w szkole :) 


Dobrze, w takim razie przejdźmy do zakupów :)  

 

 Piórnik - Atmosphere (primark) 

No i oczywiście wyposażenie piórnika :)  
 




  Tak, w tym roku jeden zeszyt do 3 przedmiotów :) 
 

 Wiadomo, ważne informacje trzeba zapisywać :)

No i karteczki, również przydatne do zapisywania ważnych informacji :) 

No i coś co musi być, czyli książki :D 

 

No i to na tyle :) 

A wy cieszycie się, że już się zaczął rok szkolny ?? 

Jeśli również zrobiliście podobny post, dajcie linka w komentarzu, chętnie zobaczę :)  

                                                                                                                               Esperanza blanca

8 komentarzy:

  1. Lubie takie szkolno biurowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te zeszyty, które mają kolorowe części, można je wykorzystać, tak jak Ty, do różnych przedmiotów :) I w plecaku lżej... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie muszę już kompletować wyprawki szkolnej. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mi się podoba twój piórnik ! Genialny jest !
    Zapraszam :)
    http://fooxieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja się cieszę ze na studiach nie ma podręczników i ćwiczeń bo to było straszne :D kilka przedmiotów a plecak był zapełniony po brzegi.
    Piórnik wygląda świetnie:) taki oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede mną również trzecia klasa gimnazjum, również życzę powodzenia, zwłaszcza na egzaminach! Śliczny piórnik! ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń