sobota, 29 sierpnia 2015

Haul zakupwy z Anglii !! ( PRIMARK, H&M, LUSH, BOOTS, THE BODY SHOP I INNE )




Hej :)  Post o Anglii już był, więc teraz czas na haul zakupowy z Anglii :) Muszę przyznać, że na zakupach trochę poszalałam... Zawsze bardzo chciałam zrobić zakupy w Primarku, ponieważ po wielu obejrzanych filmikach na YouTube stwierdziłam, że są tam naprawdę fajne rzeczy w atrakcyjnych cenach :) Z rzeczami z Primarka byłam dość obeznana, ponieważ mam rodzinę w Anglii i zawsze jak przyjeżdżają do polski to dostaje od nich jakiś prezent i często są to jakieś ubrania, bądź biżuteria, kosmetyki ;) No, ale zakupy nie kończą się tylko na tym, ponieważ odwiedziłam jeszcze parę innych sklepów.. Wracając do Primarka muszę przyznać, że naprawdę świetny sklep, można tam kupić naprawdę fajne rzeczy w świetnych cenach :) Udałam, się także do Lusha w celu zakupienia Bubble Bar i sklep ten bardzo przypadł mi do gustu... W prawdzie nie jest zbyt tani, no ale wiadomo w końcu są tam produkty Hand made.. Zapach jaki unosi się w tym sklepie jest cudowny :) No i oczywiście odwiedziłam jeszcze inne sklepy, a także tak zwany Karbud.
Dla tych co nie wiedzą.. Karbud przypomina targ albo bardziej giełdę. I tam ludzie sprzedają swoje rzeczy, które są im nie potrzebne lub dostali nietrafiony prezent. Są tam rzeczy zarówno używane jak i nowe w bardzo niskich cenach :) Trochę się rozpisałam, więc przejdźmy do zakupów :)
Dodam jeszcze aby, że będe podawała cenę w funtach brytyjskich , ale w nawiasie będzie przeliczenie na polskie zł.
Funt Brytyjski jest aktualnie po 6, albo ok.6 zł.. W takim razie będę przeliczała funta jako 6 zł.
Oczywiście to cena funta , może ulec zmianie.
Niektórych rzeczy nie będę podawała ceny, ze względu, że jest to prezent urodzinowy dla przyjaciółki :) 



No, więc na początek zakupy z Primarka :) 

 

 

1. Miseczki do lodów

Cena: 50p (ok. 3 zł)

2. Zestaw lakierów do paznokci 

Cena: 2 £ (ok. 12 zł)

 3. Siedem par skarpetek 

Cena: 2 £ ( ok. 12 zł )

4. Turban na włosy 

Cena: nie pamiętam dokładnie, ale coś ok. 1,50 £ ( ok. 9zł)  


5. Okulary przeciwsłoneczne

Cena: 1 £ ( ok. 6 zł)

6. Opaska na włosy 

Cena: chyba 3 £ ( ok. 18 zł ) 

 

7. Opaska na włosy/wianek

Cena: 2,50 £ (ok. 15 zł) 

 

8. Zestaw kolczyków 

Cena: 1,50 £ ( ok. 9 zł )

 

9. Zestaw pierścionków 

Cena: 1,50 £ ( ok. 9 zł )

 


10. Kolczyki 

Cena: 50 p ( ok. 3 zł ) 

11. Naszyjnik 

Cena : 50 p ( ok, 3 zł )





12. Torba 

 

13. Kopertówka 

Cena: 3 £ ( ok. 18 zł ) 



14. Piórnik/kosmetyczka 

Cena: 1 £ ( ok. 6 zł ) 

Tam przy tym dzyndzelku, była taka złota ( nie wiem jak to nazwać) złączka, ale ją przypadkowo zdjęłam.

 
15. Dwupak chusteczek ( jedna dałam mamie) 

Cena: 1 £ ( ok. 6 zł )

16. Żele do rąk 

Cena: 1 £ za sztukę ( ok. 6 zł za sztukę) 

17. Sztuczne paznokcie 

Cena: 50 p ( ok. 3 zł ) 

18. Bidon 

Dwa ze względu na to, że jeden jest na prezent :) 


19. Shorty 


20. Topy na ramiączkach 

Niebieski i beżowy mój, a różowy na prezent :)

21. Koszulka od pidżamy 

Cena: 2 £ ( ok. 12 zł ) 

 22. Koszulka 

Cena: 3 £ ( ok. 18 zł ) 

23. Żel pod prysznic oraz płyn do kąpieli 

Cena: 50 p ( ok. 3 zł ) 

 

Kolejne rzeczy będą z H&M 

 

24. Zestaw pierścionków

 

25. Bransoletka 

Sobie również taką zakupiłam :) Jedna jest na prezent ...

 

26. Naszyjnik  

Cena: chyba 1 £ ( ok. 6 zł ) 

27. Zestaw pierścionków 

Cena: chyba 1 £ ( ok. 6 zł ) 

 28. Kolczyki 

Cena: chyba 50 p ( ok. 3 zł ) 

Był jeszcze taki duży, ale połamałam przypadkowo. Powinny być dwa duże, ale drugiego nie było od początku.   

 29. Spinki do włosów 

Cena: 50 p ( ok. 3 zł )

Jest ich dwie :) 


30. Spódnica 

Cena: 4 £ ( ok. 24 zł ) 

 

31. Koszulka 

Cena: 2 £ ( ok. 12 zł )

 

Lush 

32. Creamy Candy 

Bubble Bar 

Cena: 2,75 £ ( ok. 18 zł  ) 

W bagażu się trochę rozwaliło :(


 The Body Shop 

33. Balsamy do ust 

Boots 

 

 34. Matowe masełko do ust w kolorze Pumpkin Pie 2 - Collection 

Cena: 2,99 £ ( ok. 18 zł )

 


  35. Gąbeczka do podkładu - Real Techniques 

Cena: 5,99 £ ( ok. 36 zł ) 


Karbud 

 

36. Torebka 

Cena: 50 p ( ok. 3 zł ) 

Sądzę, że była tak tania, ponieważ przy pasku nie było sprzeczki, ale tama mi naprawił i jest super :) 

 37. Bransotelka 

Cena: 50 p ( ok. 3 zł ) 

 38. Baza pod cienie - Gosh 

Cena: 50 p ( ok. 3 zł ) 


39.  Buty - New Look 

Cena: 2 £ ( ok. 12 zł )

 

  40. Koszulka
Cena: 1
£ (ok. 6 zł ) 


41. Kurtka skórzana

Ceny nie pamiętam :( 

Inne  

42. Cień w kredce Scandaleyes - Rimmel

Cena: 1 £ ( ok. 6 zł )



To na tyle :)

Kupiłam, jeszcze bieliznę, ale tego raczej pokazywać wam nie będę :) 

 

Dajcie znać jak podobają, wam się rzeczy ?

A może mieliście coś ? 

                                                                                                                    Esperanza blanca

7 komentarzy:

  1. Torebka cudna <3 i ogólnie świetne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. All things are beautiful ☺


    Follow my blog http://ivafdiary.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko ile cudowności! wszystko mi się podoba:) a ten wianek bym Ci ukradła:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy sa świetne!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak zakupy :D Jak widać udane! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy :) dużo fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń