środa, 5 sierpnia 2015

Co zabieram ze sobą ? Czyli moja wakacyjna walizka...

Hej :) Ponieważ już w czwartek 06.08.2015 r. wylatuję na tydzień do Anglii, to chciałam wam pokazać co zabieram ze sobą :) Lecę tylko na tydzień. W związku z tym, że lecę linią Wizzair i biorę tylko mały bagaż podręczny, to muszę zmieścić się w dość mała torbę, ale spokojnie bo lecę do rodziny, więc niektórych rzeczy brać nie muszę, po za tym jeśli tam poczynię jakieś zakupy to przyślę je do polski pocztą :) Uprzedzam, iż w moim bagażu brakuje niektórych rzeczy, ze względu na to, że bierze je mama do swojej torby :) 


 Jeśli chodzi o podróże samolotem bagażem podręcznym bardzo przydatną  rzeczą są małe plastikowe pojemniczki ( nie przekraczające 100 ml ).  Musimy też mieć przezroczystą kosmetyczkę, torebeczkę. Oraz produkty małowymiarowe lub w saszetkach. Dobrą alternatywą są też próbki, które czasem dostajemy w sklepach do zakupów :) 
Malo wymiarowe produkty lub plastikowe pojemniczki oraz te przezroczyste 
  kosmetyczki, możemy dostać w Rossmannie. 
Akurat ja te dwa zakręcane pojemniczki zakupiłam w Tesco. 
Przydatną również rzeczą są przejściówki, ponieważ w niektórych państwach są inne gniazdka, więc też inne wtyczki. Dlatego przez wyjazdem za granice najlepiej sprawdzić w internecie jakie tam są gniazdka i jeśli inne to zaopatrzyć się w przejściówkę z daną wtyczką.


  O to rzeczy, które zabieram ze sobą ... 

 

1. Kosmetyki  ( piękęgnacja & kolorówka) :

* Mascara SuperSchock Max Avon 

* Cienie do powiek Virtual nr. 200 Desire ( ja tego najciemniejszego używam również do brwi ) 

* Podkład Stay Matte Rimmel nr. 091 Light Ivory  

* mazak do ust NYC

* Konturówka to ust Revlon Colorstay 

* Eyeliner Eveline 

* Cienie do powiek Butterfly nr.17

* Kosmetyczka wazelina biała Ziaja (przełożona do mniejszego pojemniczka)

* Arkana acne out cream (saszetka)

* Lakier do paznokci Paese nr. 136

* Chusteczki do demakijażu Be Beauty 

* Serum do ciała  Multi Modeling Ziaja (saszetki)

* Maska do włosów Biovax (saszetka)

* Szampon do włosów Celia  (saszetka)

* Żel do mycia Liście Manuka Ziaja (saszetki)

* Żel do mycia Dermedic (saszetka)

* Krem  Kuracja antybakteryjna Ziaja (saszetki) 

* Krem liście zielonej oliwki Ziaja (saszetka) 

* Tonujący krem do twarzy SPF 50+ Ziaja (saszetka) 

* Krem Przeciwtrądzikowy Pharmaceris 

 * Żele od prysznic Joanna ( przelane do pojemniczków) 

* Balsam do ciała Rich moisture lotion Avon Care ( przełożony do małego pojemniczka)

* Płatki kosmetyczne  



2. Ubrania,buty oraz akcesoria : 

 * Kostium kąpielowy - Biedronka  

 * Sukienka George ( pod spodem była jeszcze podszyta taka czarna jakby sukienka ale je oddzieliłam) 

* Spódnica maxi - Cropp 

* Spódnica - Butik 

* Koszulka - Reserved Men 

* Koszula - H&M

* Top - H&M

* Spodenki - H&M  

* Leginsy ( nie ma ich na zdjęciu )

* Torebka - Butik 

* Tenisówki - Miejski sklepik

* Japonki - Diverse 

* Okulary przeciwsłoneczne - Miejski sklepik

 







 











  Oczywiście biorę jeszcze bieliznę, no ale nie będę zdjęć dawała..

3. Inne potrzebne rzeczy :

* Ładowarka do telefonu

* Ładowarka do aparatu 

* Słuchawki 

* Pendrive 

* Przejściówka

* Kosmetyczka ( w ktorej są gumki do słosów itp. )

* Portfel

* Pojemniczek na soczewki 

* Zapasowe soczewki ( na wszelki wypadek) 

* Grzebień 

* Gumki do włosów ( duża i 3 malutkie, te malutkie to tak naprawdę gumki loom bends , ale wiąże nimi czasem włosy jak robię warkocz czy coś )  

* wsuwki 

* opaska 

* pędzelki do makijażu 


 


 Biorę jeszcze leki, te które biorę na co dzień. 

Brakuje jeszcze tu parę rzeczy, ale mama po prostu je bierze.

Mam nadzieję, że post okazał się przydatny :)

       Do 14 sierpnia, mnie nie ma więc nie będę odpowiadała na komentarze itp ... 

                                                                                                                          Esperanza blanca

 

 

23 komentarze:

  1. Bardzo fajnie ,ze sie z nami tym podzieliłaś
    podoba mi sie :)
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/soczewki-i-kosmetyki_6.html poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej podroży !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła wyprawka na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post,baw się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawiłam się świetnie :) Dziękuje :) !!

      Usuń
  5. zazdroszczę wyjazdu ! Piękne ciuszki bierzesz ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym kiedyś pojechać do Angli. :)
    Miłego wyjazdu kochana. :*

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/neonowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  7. JA w tym roku lecąc do Chin zabrałam ze sobą o wiele za dużo rzeczy haha Mam lekcję na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widaje się na to, że masz duzą walizkę :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze zabieram za dużo rzeczy ale lubię mieć, nawet jak nie zawsze się przydają...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze zabieram za dużo rzeczy ale lubię mieć, nawet jak nie zawsze się przydają...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że zabierasz wiele potrzebnych rzeczy :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że zabierasz wiele potrzebnych rzeczy :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest świetna ❤
    Mam nadzieje, że wyjazd się udał ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo precyzyjna lista:) śliczne ubrania:*
    pozdrawiam!:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to zawsze tyle nawciskam do tej walizki, że wszyscy się dziwią ;D hehe Sama zobacz ile wcisnęłam http://fitnesanka.pl/2015/07/jak-efektywnie-spakowac-sie-w-bagaz-podreczny/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zrób koniecznie wpis z Anglii!
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z kosmetyków które zabrałaś znam tylko podkład stay matte, a zestaw w sam raz na wyjazd :)
    Mam te same japonki z diverse co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń