środa, 19 sierpnia 2015

Anglia w obiektywie ! Czyli zdjęcia + trochę słów ode mnie :)





Hej :) Ten post będzie typowo wakacyjny, ponieważ parę dni temu wróciłam z Anglii :) I chciałam wam pokaz trochę zdjęć, opowiedzieć wam o moim pobycie tam i wyrazić swoją opinie :) Jeszcze na początku wspomnę, że byłam tylko tydzień :) Dodam jeszcze, że leciałam z lotniska w Lublinie linią Wizzair ... 






 No więc, drugiego dnia wybraliśmy się do Bournemouth z celem zakupów, a przy okazji odwiedziliśmy tamtejszą plażę. Świetne miejsce ! Jeśli chodzi o zakupy odwiedziłam sklepy do których zawsze marzyłam pójść lub odwiedzić je po raz kolejny..  Moim marzeniem zawsze było obkupić się w Primarku. No i cóż spełniło się :D Pierwszy Primark, który odwiedziłam znajdował się właśnie w Bournemouth.  























Miałam okazję odwiedzić miejsce w którym pracuje mój wujek. Nie wiem jak dokładnie się nazywa ta firma, ale jest to taka fabryka kwiatów.  Naprawdę piękne miejsce, idy w życiu nie widziałam tylu kwiatów na raz, a już na pewno nie orchidei..  Znajduję się to w New Milton :)









 










Kolejnym odwiedzonym miejscem jest Avon Beach w Christhurch... 












No i kolejnym miejscem jest słynny Londyn ! W którym zobacaczyłam takie obiekty jak: London Eye, Big Ben. Buckingham palace, Chinatown, a także słynną ulice Oxford Steet, na której odwiedziłam kolejny największy w Anglii Primark :) Byłam też w jednym z najbardziej ekskluzywnych domów towarowych świata, czyli Harrods. 



























No i jeszcze parę zdjęć zrobionych w New Milton...









Bardzo mi się tam podobało, moją uwagę szczególnie przykuła architektura, a także zaimponowali mi ludzie, ponieważ są bardzo mili, wyrozumiali oraz tolerancyjni :)  

To na tyle :) Mam nadzieję, że post wam się spodobał :) A już niedługo haul zakupowy z Anglii ! 

Jeśli byliście w UK koniecznie podzielcie się opinią waszego pobyty, chętnie poczytam wasze komentarze :) 

                                                                                                                            Esperanza blanca 

27 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam w Anglii może za rok mi się uda pojechać :) świetne zdjęcia :)czekam na haul :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze marzyłam aby tam pojechać, to cudowne miejsce głównie ze względu na architekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i dzjęcia! Nigdy jeszcze nie byłam w Anglii. Przyzwyczłam się do zdjęć z podręcniku języka angielskiego. Ale twoje są o wiele lepsze :)

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam w Anglii i szczerze mówiąc nie podoba mi się tam.Jednak zdjęcia są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! No i wspomnienie dla Ciebie na długie lata :) Nie bałaś się lecieć samolotem?:) Pozdrawiam!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee :) Uwielbiam latać samolotem :) ! Również pozdrawiam :))

      Usuń
  6. perfect :)
    happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, Anglia jest przepiękna :) Byłam jako dziecko w Londynie, ale chciałabym tam jeszcze raz pojechać :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna Anglia :) zamierzam tam się osiedlić na stałe za rok :) obserwuję (na inst ateż :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś!
    i ogólnie super blog!
    zapraszam do siebie LoViseta.blogspot.com
    jeśli bym mogła prosić o like na fanpage zrewanżuje się czym będziesz chciała- przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie!! :p właśnie we wtorek jadę do Anglii :p:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym pojechać kiedyś do Anglii.
    Jakie świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    With love, Nastya Deutsch ❤
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne zdjęcia!
    nie bylam nigdy w anglii.
    chcialabym pojechać
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia, fajne wspomnienia :)) Super morze kwiatów :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, pięknie pokazałaś Anglię...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, pięknie pokazałaś Anglię...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. W Anglii, a raczej w samym Londynie jestem mega zakochany. O Harrodsie słyszałem, a w Primarku (niestety) nigdy nie byłem. Świetne zdjęcia, bardzo fajny post! Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na nowy post. A co w nim? Wybitna książka Marcina Różyca, więcej nie zdradzę.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są śliczne! Ja mam primark bardzo blisko wiedz często się tam obkupuje ;)

    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super, zazdroszczę! Zawsze chciałam odwiedzić Anglię ,może kiedyś mi się uda :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia:) zazdroszczę wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, miło się je oglądało i zdecydowanie zachęcają żeby odwiedzić Anglię. Ja jeszcze nie byłam, ale mam nadzieję, że w końcu to się zmieni. Szczególnie chciałabym zobaczyć Londyn, jestem zafascynowana tym miastem :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczęłam i chciałabym poznać opinię innych blogerek :)

    http://faiithfully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Great photos dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/tropical-with-dressin.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Super foty, a te kwiaty wprost cudne :)

    OdpowiedzUsuń