niedziela, 12 lipca 2015

Tag !! 25 przypadkowych pytań.. Filmik !!

Hej :) Dzisiaj przychodzę do was z tagiem 25 przypadkowych pytań. Jak zapewne zauważyliście będzie to inna forma tagu.. Zawsze ciągnęło mnie do prowadzenia bloga i kanału na YouTube, ale miałam obawy :/ W końcu postanowiłam się przełamać i zaczęłam prowadzić bloga :) No, ale pozostało pragnienie filmików na YT. No i w końcu postanowiłam nagrać z tym, że jako filmik nie publiczny, ponieważ nie mam na tyle odwagi, żeby jeszcze go udostępnić jako publiczny :( W przyszłości, może zacznę nagrywać na YouTube tak poważnie, ale na razie nie.  Mam nadzieje, że filmik wam się spodoba :) Fakt jakość nie jest najlepsza, ponieważ nagrywałam aparatem i jak na razie nie zamierzam inwestować w jakiś lepszy sprzęt, więc te filmiki też nie będą idealne.. Co jakiś czas będę starała się nagrywać i wam publikować :) Dajcie znać czy wam w ogóle podoba się taka forma czy jednak wolicie tradycyjne posty. Oczywiście tradycyjne posty też będą, ale od czasu do czasu pojawi się filmik ;) 

   Zapraszam do obejrzenia :)

                                  

  

                                                                                                                   Esperanza blanca

5 komentarzy:

  1. Pierwszy krok jest zawsze najtrudniejszy... Ale dobrze go wykonałaś ;) Obserwujemy!

    Zapraszamy do nas:
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wpis inny niż wszystkie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny filmik, dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy o tobie :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z filmikem :)

    OdpowiedzUsuń