niedziela, 26 lipca 2015

Projekt denko #1



Hej :D Dzisiaj, pierwszy projekt denko na tym blogu :) Pokaże, wam produkty które w ostatnim czasie zużyłam i oczywiście podzielę się z wami opinią ;) 
Nie przedłużając, zaczynajmy !! 

1. Baby Lips Hydrate - Maybelline 


Jako pierwszy zużyty produkt mam pomadkę Maybelline ze słynnej, każdemu znanej serii Baby Lips. Muszę przyznać iż, się świetnie sprawdziła.. Dobrze nawilża, wydajna, nawilżenie trzyma się dość długo :D Zapłaciłam za nią ok. 8 zł, więc cena jest jak najbardziej OK :D Kupiła bym ją ponownie ! 

 2. My Lipcare Claasic - AA


Kolejny świetny produkt :D Pomadka ochronna My Lipcare - AA, również mi się sprawdziła :D
Dobrze nawilża, wydajna i także nawilżenie trzyma się dość długo :) Ceny nie pamiętam, kupiłam ją w Rossmanie. Kupiła bym ja ponownie !

3. Balsam do ust - Avon 

Ten balsam jest nawet OK, całkiem dobrze nawilża, ale nie utrzymuje się dość długo. Jest on o zapachu miodowym ,który tak średnio mi się podoba. Minus tego balsamu jest taki ze kiedy zostaje go już mało, to troszkę nie wygodnie jest się do niego dostać :/ Ceny nie pamiętam i raczej nie kupiła bym go ponownie, nie to, że jest jakiś zły, ale są lepsze, po za tym ze względu na zapach.

4.. Korektor antybakteryjny - Bell w kolorze A1


Korektor bardzo dobrze się sprawdził, całkiem dobrze maskuje niedoskonałości ( chociaż, szału nie ma), po za tym działa wysuszająco na wypryski więc jak najbardziej na plus :D Cena jego to coś ok. 10 zł. Miałam już ten korektor kiedyś i kupiła bym go ponownie !

5. Łagodny żel do mycia twarzy i oczu - Tołpa 

                                                        
 Bardzo fajny żel :) Dobrze oczyszcza, jest delikatny, więc wielki plus :) Ma przyjemny świeży zapach. Nie mogę sobie przypomnieć, ile za niego dałam, ale jest dostępny w Biedronce. Podsumowując kupiłabym ponownie ! 

6. Żel pod prysznic Raspberry & Vanilla - Orginal Source




Żel jest Ok, po za tym jest wydajny. Jedyne co mi się w nim nie podoba to zapach. W ostatnim poście wspominałam, że nie nawiedzę zapachu wanilii, no a ten żel jest o zapachu maliny oraz wanilii. Postanowiłam się jednak skusić na też żel, zapach na początku wydawał się być całkiem przyjemny, nie czułam, aż tak bardzo tej wanilii, więc wzięłam. Po paru użyciach, zapach zaczał mi przeszkadzać, ale już go jakoś zużyłam do końca, ale miałam żele tej marki o innych zapachach i są bardzo ładne :) Ceny nie pamiętam.. Akurat tego, żelu nie kupiła bym ponownie, ale w innym zapachu jak najbardziej :D

7. Szampon - Romantic Proffesional 



Więc kolejną rzeczą jest szampon do włosów, który nie sprawdził mi się.  Ma on 950 ml i kosztował jakoś tak 10-15 zł. Nie spodziewałam się po nim nie jakiś wielkich efektów i miałam racje. Szampon wysuszał mi włosy i w ogóle były jakieś takie nie przyjemne w dotyku. Jeśli chodzi o ochronę koloru to powiem tak, żaden szampon ani inny tego typu produkt nic z kolorem nie robił.
Czy myje szamponem do włosów farbowanych czy innym żadnej różnicy nie ma.  Szanpon tez najgorszy nie jest, ale jak dla mnie to ponownie bym nie kupiła.

8. Biowax szampon - L' Biotica



Biowax intensywnie regenerujący szampon do włosów słabych ze skłonnością do wypadania.  
Szampon ten nie zawiera Parabenów i SLS, więc jeśli ktoś ma włosy keratynowo prostowane to jak najbardziej polecam właśnie ze względu na skład ( jeśli mamy keratynowo prostowane włosy, powinnismy używać produktów bez SLS oraz SLES, ponieważ wtedy efekt będzie trwalszy). Ja wykonywałam sobie taki zabieg na włosy już 4 razy i wtedy właśnie używałam takich produktów, a troszke cięzej jest dostać produkty właśnie bez tych składników, bo po prostu większość szamponów je ma.. Jeśli chodzi o maski i odżywki to częściej zdarza się znaleśc bez tego. Szampon sam w sobie jest bardzo dobry, tylko minusem jest to że się bardzo słabo pieni ( jest to spowodowane właśnie brakiem SLS). Aktualnie już keratyna mi się wypłukała, więc zaczęłam myć innymi szamponami. Za ten szampon dałam ok. 19 zł w aptece u mnie w mieście, ale widziałam też go w naturze. Występuje również w większej pojemności z pompką) Jeśli będę jeszcze kiedyś wykonywać ten zabieg to na pewno powrócę do tych szamponów :) 

9. Maska - Kallos 



Następnym produktem jest maska do włosów Kallos Blueberry. Świetna maska, ma przyjemny zapach. Włosy są po niej miękkie, gładkie po za tym jest bardzo wydajna ( 1 L) i cena jest bardzo atrakcyjna :D Zapłaciłam za nią ok. 18 zł. Kupiła bym ponownie ! 

10. Maska intensywny kolor - ziaja 


 Jest to maska do włosów farbowanych z Ziaji, więc tak jeśli chodzi o jakaś ochronę koloru czy coś, to nic nie zauważyłam, ale maska jest świetna włosy po niej są: miękkie, gładnie, odżywione ;)
Jest to dosyć mała pojemność, więc wydajna za bardzo nie jest. Nie pamiętam dokładnie ile kosztuje, ale jest dosyć tania :) Miałam już maski z ziaji nie raz i wszystkie są mega :D Kupiła bym ponownie ! 

Jeśli mieliście któryś z tych produktów, podzielcie się opinią w komentarzach :D

                                                                                                                   Esperanza blanca

16 komentarzy:

  1. Miałam tylko balsam w słoiczku z Avonu tyle że wanilinowy i szału nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tego samego balsamu do ust Avon , dla mnie rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz w tym denku kilka rzeczy które chciałabym przygarnać od dawna :)


    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowała mnie pomadka z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zdenkowałam żel OS :)
    Muszę wypróbować pomadkę maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zdenkowałam żel OS :)
    Muszę wypróbować pomadkę maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również zdenkowałam żel OS :)
    Muszę wypróbować pomadkę maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne denko, z którego nie znam nic... :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie miałam :( super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam żel z tej serii ale niestety nie przypadł mi do gustu. Szampon mnie zaciekawił. Mam z tej serii maskę do włosów, która niestety nie redukuje wypadania włosów dlatego zastanawiam się czy szampon się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że jeśli chodzi o szampon to nie redukuje wypadania, bo mi dosyć niedawno strasznie wypadały i szampon nie pomógł, ale to nie znaczy, że Tobie nie pomoże.. Możesz spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny Blog!

    Zapraszam do nas, dopiero zaczynamy, każdy pozytywny komentarz i obserwacja nas motywuje. W każdym razie, zapraszamy do czytania :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne denko. Z Twojej gromadki znam tylko żel Tołpy, który niestety mnie nie zauroczył :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic z wyżej wymienionych nie miałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow duże zużycie :) Ja z tych kosmetyków znam maski z Kallosa, sama mam teraz mleczną i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń