środa, 15 lipca 2015

Koloryzujący spray - Venita

Hej ;) Dzisiaj chciałam wam pokazać świetną rzecz, są to spreye koloryzujące z firmy Venita.. Ze względu na to, że naszła mnie ochota na kolorowe końcówki, tylko, że mam włosy farbowane na ciemny brąz ( które wyglądają jak czarne) to rzeczą jasną jest, że bez dekoloryzacji lub rozjaśnienia inny kolor mi nie wyjdzie lub będzie słaby.. spróbowałam pianką koloryzującą, chociaż wiedziałam, że to pewnie nie wyjdzie, no ale nie szkodzi spróbować.. No i nie wyszło, więc postanowiłam kupić te spreye.. No i był to idealny zakup :D Są to spreye, które trzymają się do mycia, więc fajna sprawa.. Jeśli użyjemy tego spreju i nie umyjemy włosów tego samego dnia tylko za kilka dni to ten sprej i tak się trzyma przez ten czas i wielkim plusem jest to, że nie brudzi np. poduszki kiedy śpimy.. Produkt ten kosztuje ok. 9 zł, występuje w kilku kolorach.. Sposób użycia jest bardzo prosty, a i żeby kolor był wyrazistszy warto najpierw użyć białego spreju jako podkład .. 
Ja postanowiłam kupić je w kolorach: śnieżna biel i wiosenna zieleń ;) 





A o to efekty... 

A i na moich włosach te kolory wyszły troszkę inaczej bo np. śnieżna biel wyszła jakaś taka turkusowa :D Wydaje mi się, że to dlatego, że mam włosy farbowane na ciemny kolor.

Mam zniszczone włosy, więc te końcówki trochę tak dziwnie wyglądają ...


                                                                                                               Esperanza blanca

 

7 komentarzy:

  1. Ciekawe. Zastanawiałam się nad tym, jednak uważam, że chyba w te wakacje odpuszczę :)

    Zapraszam:
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jednaj nie ma się nad czym zastanawiać w końcu możemy tego używać nie tylko w wakacje, dlatego, że trzyma się do mycia, a po pierwszym myciu nie ma już śladu ;) No bo jakby pianką czy szamponetką, no to inna sprawa bo tak szybko się nie zmywa a to od razu :) Jakbyś jednak zdecydowała się zrobić to chciałabym zobaczyć efekty :)

      Usuń
  2. Świetne spray'e.. Chyba kupie sobie takie. Nie chce niszczyc wlosow normalnymi farbami a po szamponetkach zwykle zostaja nietównomierne przebarwienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spray'e.. Chyba kupie sobie takie. Nie chce niszczyc wlosow normalnymi farbami a po szamponetkach zwykle zostaja nietównomierne przebarwienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie idealne rozwiązanie na lato :)

    OdpowiedzUsuń