piątek, 31 lipca 2015

Haul zakupowy - Lipiec 2015


 

Hej :) Skończył się lipiec, a to oznacza haul zakupowy :) Nie jest tego zbyt dużo w większości są to produkty kosmetyczne :) Niektóre z nich już miałam lub już miałam okazje ich użyć, więc napisze wam moją opinie :) 

 

1. Buty kupione w miejscowym sklepiku 

29,99 zł

 

Szykuje mi się wesele, więc kupiłam te buciki. Cena jak widać bardzo okazyjna. Buty te były przecenione z 59,99 zł. Mam nadzieje, że będą wygodne ;) 

 

2. Spreje koloryzujące - Venita

8,50 zł 

 

Jak widać kupiłam dwa spreje w kolorze: śnieżna biel i wiosenna zieleń. Kosztowały one 8,50 zł za sztukę. Więcej na ich temat tu pisac nie będę bo jest o nich oddzielny post :) 

Jeśli jeszcze nie widziałaś/eś kliknij :) 

 

3. Lakier do paznokci - Paese nr. 184 

4. Lakier do paznokci - Paese nr. 6M

3,50 zł  ( za sztukę)

Do mojej kolekcji lakierów do paznokci dołączyły te dwa lakierki.. Mam już dwa i muszę powiedzieć, że są świetne ! Utrzymują się dość długo, dobrze kryją ( wystarczy jedna warstwa). Mogliście już zobaczyć  te lakiery, z tym, że w innych kolorach w poprzednim poście z zakupami i w poście z moją kolekcją lakierów..

A jeśli nie widzieliście odsyłam do linków ;) 

Haul zakupowy - czerwiec 2015

Kolekcja lakierów do paznokci  

 

5. Antyperspirant bloker - Ziaja 

ok. 7 zł 

Muszę przyznać, że spełnia swoje zadanie :) Polecam :)


6. Farby do włosów- Schwarzkopt Palette w odcieniu N2 ciemny brąz 

ok. 11-12 zł 


Tą farbą farbuje swoje włosy... Na moich włosach pojawiły się odrosty, więc trzeba było się ich pozbyć, a że kolor stał się, że to tak ujmę trochę wyblaknięty bo ostatnim razem malowałam tylko odrosty, to postanowiłam odświeżyć kolor i pofarbować całe. W związku z tym na moją długość potrzebowałam dwóch opakowań :) 

7. Maska do włosów- Ziaja

6,99 zł 


Jest to maska z serii kozie mleko. Miałam już nie raz maski z Ziaji, ale tej jeszcze nie miałam.. Po dwóch użyciach stwierdzam, iż maska jest świetna. Włosy są przyjemne w dotyku, miękkie, gładkie, odżywione :) No a zapach tej maski jest cudowny... Do masek tej marki, często powracam, są świetne !

8. Maska do włosów - Ziaja 

6,10 zł 

 

No i znowu maska z ziaji.. Tym razem jest to maska intensywnie wygładzająca do włosów niesfornych... Maska również jest świetna, dobrze wygładza :) 

 

9. Fluid Stay Matte - Rimmel w kolorze 091 Light Ivory 

17,40 zł

Jest to chyba podkład dobrze znany, więc pewnie nie jest wam obcy :) Jest to mój ulubieniec, jeśli chodzi o podkłady. Dobrze kryje ! Dobrze matuje ! Długo się utrzymuje ! Niska cena ! Jedynym jego minusem, który akurat mi nie przeszkadza, ale innym może z tego względu nie pasować, jest to, że jest ciężki.

No, ale nie oczekujmy od podkładu,który dobrze kryje, że będzie lekki.. Bo wiadomo, że jeśli chcemy perfekcyjne krycie to podkład będzie cięższy.. Jest to już moja trzecia lub czwarta tubka tego podkładu i puki co nie zamienię go na inny.  Myślę, ze zrobię recenzje tego podkładu :) 

 

10. Krem pod oczy - Ziaja 

6,50 zł

Kolejną rzeczą jest krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem. Nie używałam go jeszcze, więc nie mam o nim wyrobionej opinii, ale jeśli używaliście go to piszcie jak wam się sprawdził :) 

 

 11.Żel z peelingiem - Ziaja 

7,80 zł


Jest to żel z peelingiem z Ziaji z serii liście manuka... Miałam już żel z tej serii z tym, że bez peelingu.. Nie pamiętam dokładnie jak się sprawdził, ale chyba był całkiem dobry. Zobaczymy jak ten się spisze :) Ma ładny, łagodny zapach :) 

12. Żel Davercin 

ok. 30 zł 


Davercin jest to żel na trądzik.  Przepisała mi go dermatolog i jak na razie sprawdza się dobrze. Oczywiście dostępny jest tylko na receptę. Jeśli go mieliście to napiszcie jak wam się spisał :)

 

13.  Suplement diety - Visaxinum

ok. 32 zł 


 Jest to suplement diety przeznaczony dla osób z cerą trądzikową :) Jest to już moje, nie pierwsze opakowanie, Akurat teraz mam tą większą wersje 6 tabletek, a wystę[uje jeszcze wersja 30 tabletek za jakoś ponad 20 zł. 

 

14. Kropelki - Refresh 

ok. 19 zł

Refresh to kropelki łagodzące objaw suchości i zmęczenia oczu. Polecane dla osób noszących soczewki. Naprawdę są godne polecenia :) 

 

15. Płyn do soczewek - Mac OptiFresh

14 zł 

Wiadomo, że jeśli nosimy soczewki musimy także mieć płyn do nich. Płyn zamówiłam na allegro za 14 zł + przesyłka. Ile przesyłka kosztowała nie pamiętam. Polecam osobą , które noszą soczewki, kupowanie płynów właśnie przez internet ponieważ wychodzą taniej niż w sklepie optycznym lub aptece :) 

 

To na tyle, oczywiście jeśli mieliście jakiś produkt piszcie w komentarzach :) 

A jakie wy poczyniliście zakupy w tym miesiącu ? 

 

                                                                                                    Esperanza blanca

 

         

 


                                                      

                                           


 

 

15 komentarzy:

  1. Najbardziej to Ci zazdroszczę tych szpilek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego kremu pod oczy :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widzialam tej maski do wlosow:)

    OdpowiedzUsuń
  4. visaxinum mi nie pomógł:/ ładne szpileczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W lipcu wydałam o wiele za dużo! kupiłam ciuchy, kosmetyki, lakiery do paznokci i pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne szpilki!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. szpilki są śliczne:) i super kolory lakierów:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne szpilki! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zacząć kupowac płyny do soczewek w necie, świetne zakupy, podoba mi się, że wszystko w rozsądnych cenach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jestem zadowolona z blokera ziaji. Masek do włosów nie miałam, chociaż do szamponu do wypadających włosów trochę się zraziłam. Zainteresował mnie ten krem pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam jakieś szampony z Ziaji, które mi się nie sprawdziły, ale maski są rewelacyjne :D

      Usuń
  11. Fajne te buciki i ich cena kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/banana-giveaway-winner.html

    OdpowiedzUsuń