niedziela, 19 lipca 2015

DIY ... Koloryzujący balsam do ust...

Hej ;) Przychodzę do was z pierwszym DIY :) Pewnie nie raz spotkaliście się ze szminką, która wysusza usta, więc chciałam wam pokazać fajny patent co można uzyskać z takiej szminki.. Jest to również fajny pomysł, kiedy szminka nam już się kończy, ponieważ zawsze można tą resztkę wygrzebać z opakowanie i wykorzystać ;) Będzie to bardzo łatwy oraz tani sposób ;) Taki balsam świetnie się sprawdza, ponieważ daje nam kolor ( intensywność koloru, zależy od ilości szminki którą dodamy) i co najważniejsze nawilża ;)

 

    Potrzebujemy : 

 

1. Bezbarwnej wazeliny kosmetycznej, jak dla mnie najlepsza jest z Ziaji :)

 

 

2. Szminki ( kolor zależy od nas ).. Ja użyje szminki Revlon ColorStay w kolorze 025 Burgundy..



 3. Pustego pojemniczka i czegoś czym możemy nasz balsam wymieszać ...

 

Wykonanie :

Do pojemniczka nakładamy trochę wazeliny, następnie dodajemy kawałek szminki i mieszamy ... No i nasz balsam jest gotowy :)

Tak prezentuje się na ustach :)

Akurat u mnie efekt jest delikatny :) 

                                                                       

                                                                                                  Esperanza blanca

 








5 komentarzy:

  1. mi się efekt bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt ale ze swieczka jest latwiejszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt ale ze swieczka jest latwiejszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt ale ze swieczka jest latwiejszy.

    OdpowiedzUsuń