poniedziałek, 8 czerwca 2015

Już niedługo... WAKACJE :)


Hej ;) Już niedługo wakacje, za pewne większość osób nie może się doczekać :D Macie jakieś plany czy stawiacie na spontan ? Ja już pewne plany mam, ale stuprocentowej pewności jeszcze nie mam, więc na razie nie zdradzam. Z czasem się dowiecie ;) Osobiści uważam, że czas wakacji trzeba wykorzystać jak najlepiej, żeby pozostały wspaniałe wspomnienia. Czasem jest tak, że przed planujemy co takiego fajnego będziemy robić, mamy dużo planów, ale za bardzo ich nie realizujemy bo spędzamy czas marnując go np. na siedzenie przed komputerem ( bo tak u wielu osób bywa ) Mimo wszystko ja staram się go wykorzystać jak najlepiej spotykając się z przyjaciółmi, uprawiając sport, spędzając więcej czasu z rodziną. No i wyjeżdżając gdzieś.W ubiegłe wakacje byłam na Costa Bravie w Lloret de Mar, świetnie wspominam ten czas.. Piękne miejsce, cudowne widoki, wspaniali ludzie... Czego chcieć więcej ? :) Gorąco polecam się tam wybrać, jeśli macie taką możliwość :) Często na wakacje wyjeżdżam nad nasze Morze Bałtyckie i zawsze udaję się w to samo miejsce do Władysławowa, również polecam.. Świetne miejsce !                                      

A może wy macie jakieś ciekawe miejsce do polecenia ? Podzielcie się swoimi wakacyjnymi planami.

         Kilka zdjęć z ubiegłych wakacji :)  Costa Brava -  Lloret de Mar






                                                                                                           Esperanza blanca

2 komentarze:

  1. Ja czekam na swoje wakacje z niecierpliwością, modląc się o to, by dopisała pogoda. Bardzo ładne zdjęcia, podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne zdjęcia i widoki nieziemskie :) :)

    OdpowiedzUsuń