wtorek, 30 czerwca 2015

Esperanza blanca przed obiektywem #1

Hej :) Mamy już wakacje, więc będę miała więcej czasu co oznacza, że będę starała się dodawać więcej postów :) No i tym wakacyjnym krokiem rozpoczynam nową serie notek :D Jest już seria ,, My photo '' w której są zdjęcia mojego autorstwa, a teraz czas na serie ,, Esperanza blanca przed obiektywem '' jak już domyślacie się, będzie to seria ze zdjęciami na których jestem ja :) Mam nadzieję, że wam się spodoba :) Na tym blogu do tej pory było mało moich zdjęć, wręcz bardzo mało, ale z czasem się to zmieni i ta seria jest świetnym sposobem na abyście mogli przyjrzeć mi się trochę lepiej :D

Jeśli macie też jakieś ciekawe pomysły na post, podzielcie się nimi w komentarzu.. Z chęcią zapoznam się z waszymi pomysłami :D   
                                                                                                                           

tak, tak to moja siostra :D





















                                                                                                                                         
                                                                                                                                  Esperanza blanca

5 komentarzy:

  1. Zdjęcia są świetnie, W szczególności to z makami i dwa ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wychodzisz na zdjęciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wychodzisz na zdjęciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pola maków są cudowne ;) Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń