poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dowiedzcie się czegoś o mnie :) Tag !

                   Kilkanaście przypadkowych pytań o mnie...

Hej :) Ze względu na to, że mało o mnie jeszcze wiecie, postanowiłam zrobić tag :) Jeśli chcecie się o mnie czegoś dowiedzieć serdecznie zapraszam o przeczytania.. Wybrałam kilka przypadkowych pytań, które znalazłam w internecie i które wydawały mi się najbardziej ciekawe oraz kilka dodałam od siebie.. Bez zbędnego przedłużania.. ZACZYNAJMY !! 

 

1. Jak masz na imię, czy podoba ci się twoje imię ?

Mam na imię Angelika. Tak, bardzo podoba mi się to imię :)

2. Czy masz drugie imię, jak tak to jakie ?

Mam, Wiktoria :)

3. Ile masz cm wzrostu ?

165 cm 

3. Jaki jest twój kolor oczu ?

Brązowe :)

4. Jaki  jest twój kolor włosów ?

Moje naturalne włosy mają kolor taki jak na zdięciu poniżej, ale farbuje włosy na ciemny brąz, który na moich włosach wychodzi czarny, więc czarne :) 

 

5. Masz jakieś hobby ?

Tak, moim hobby jest blogowanie, fotografia, moda, wizaż :)

6. Co lubisz robić ?

 Pisać bloga, czytać inne blogi oraz oglądać filmiki na yt. Bardzo lubię śpiewać, choć przyznam, że nie mam do tego talentu, ale śpiewać każdy może. Uwielbiam także tańczyć, robić zdjęcia ;) Spotykać się z przyjaciółmi.

 7.Co najczęściej oglądasz na yt ?

Nie ograniczam się do jednej kategorii, oglądam filmiki odnoście mody, makijażu,urody, ale także filmiki rozrywkowe :)

 8.Jakie masz teraz włączone strony ?

Youtube, Blogger, Facebook

9. Jesteś wolna ?

Jeśli chodzi o to czy jestem w związku, to nie, nie jestem. 


10. Czego nie lubisz w ludziach ?

Chamstwa, dwulicowości, wywyższania się !

11. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?

Tak, Andrzej 

12. Malujesz się  ?

Tak :)

13. Malujesz paznokcie ? 

Tak :)

14. W jakim zawodzie się uczysz. Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie ?

Aktualnie w żadnym, ponieważ chodzę do gimnazjum.. A jeśli chodzi o wymarzoną prace w dzieciństwie to było tego dużo...

15. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?

Byłam dwa razy :) W Anglii i Hiszpanii 

16. Co w sobie lubisz najbardziej? (charakter lub wygląd) ?

Jeśli chodzi o wygląd to włosy i oczy, a jeśli o charakter to chyba to, że jestem przyjacielską osobą :)

17. Kiedy masz urodziny ?

 17 lutego


18. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
O ile dobrze pamiętam, to wróciłam do domu, z zakupów :)

19. Jakiej muzyki słuchasz ?

Nie ograniczam się do jednego gatunku, słucham wszystkiego co w ucho wpadnie, ale uwielbiam muzykę klubową w szczególności trance :)

20. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ? 

Telefon, chociaż zdarza się, że czasem go nie wezmę.

21. Ulubiony sklep z ciuchami ?

Nie mam ulubionego sklepu.

22. Czytasz książki ? 

Tak, niezbyt często, ale tak. Lubię czytać :)

Na dzisiaj to tyle, dajcie znać czy podobał wam się tag :)

                                                                                                                               Esperanza blanca



 







 

 



 

 




 


8 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi :) też mam urodziny w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczytałam się, fajnie :)
    http://ff-fabfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę, że byłaś w Anglii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu, a co do czytania książek, to zapraszam na nowy post z recenzją naprawdę niezwykłej książki pt. "Lekcje Madame Chic".
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny Tag :) lubię takie czytać :) :)

    OdpowiedzUsuń