sobota, 16 maja 2015

Moja mini kolekcja lakierów do paznkokci :)

Hej :) W dzisiejszym poście pokaże wam moją małą kolekcje lakierów do paznokci...

 


1. Butterflly Perfect nail polish nr. 102

 


2. Butterflly Perfect nail polish nr. 505

 


3. Butterflly Perfect nail polish nr. 99





4. Vipera Top Coat z kolorowymi drobinkami Roulette nr. 40





5. Sephora nr. L68


 


6. Venita Visage Color nr. B14


7. Venita therapy nail, odżywka do paznokci
 

 

8. Paese nr. 3M



9. Butterflly Perfect nail polish nr. 284


 

10. Primark beauty, nie mam pojęcia jaki to numerek



11. Sephora nr. L52


 

12. Ingrid Just IN nr. 421

13. Virtual street fashion vinylmania Franch natural nr. 39
 

 

14. Ados Extra Long Lasting nr. 520

 

15. Virtual Fashionmania Pistachio cream nr. 164

16. Virtual Fashionmania I like it nr. 183 


17. Primark Beauty, również nie wiem jaki numerek.
18. Primark Beauty, kawior do paznokci

s
                                                                       
                                                                                                              Esperanza blanca

5 komentarzy:

  1. Wszystkie lakiery mają przepiękne kolory! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolekcja - kolorowa i energetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolorki lakierów, spodobał mi się Butterflly Perfect żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się lakier lawendowy :) uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń