niedziela, 31 maja 2015

Mini haul zakupowy - maj 2015

Hej ;) W związku z tym, że maj już się kończy czas na haul zakupowy ;)

Zapraszam :)

1. Koszulka - Butik 19,99 zł

2. Koszulka-Reserved 39.99 zł ( jest ona z kolekcji męskiej)

3. Spodnie - Butik 39.95 zł

 

 4. Spódnica Cocomore 29.99 zł ( kupiona w sklepie cool w Galerii Ostrowiec )

5. Spódnica Cropp 29.99 zł ( oryginalna cena to 49,99 zł, ale miałam kupon -40% więc skorzystałam z okazji )

6. Balsam do demakijażu oczu z odżywką - AVON ( nie pamiętam dokładnie ceny, ale o ile się nie mylę było to ok. 7-8 zł, bo jakaś promocja była)

7. Lakier do włosów Schwarzkopt taft power cashmere lakier do włosów mega mocny ok. 10 zł 

8. Intensywnie regenerujący szampon do włosów słabych ze skłonnością do wypadania - L'Biotica Biovax ok. 19 zł
9. Intensywnie regenerujące maseczki do włosów L'Biotica Biovax ( nie pamiętam ceny, dostępne są w Biedronce)

* do włosów przeczyszczających się

*do włosów słabych ze skłonnością do wypadania 

* naturalne oleje

10. Żel pod prysznic - Orginal Source Rasberry & vanila milk ( nie pamiętam ile kosztował, kupiony w jakimś markecie u mnie w mieście)

11. Przyrząd do depilacji brwi - Rossman 7,99 zł 

Zapraszam do podzielenia się swoją opinią :) 

                                                                                                                            Esperanza blanca

4 komentarze:

  1. Świetne zakupy :) ja już 2 rok zastanawiam się nad spódnicą maxi, ale jakoś nadal nie mogę się zdecydować ;)

    http://petitmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zdecydować, świetna sprawa :) Mam dwie i bardzo jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  2. śliczne spódnice :) mam miętową taką maxi :)

    OdpowiedzUsuń