piątek, 22 maja 2015

Aktualna pielęgnacja twarzy...

Hej ;) W dzisiejszym poście pokaże wam moją aktualną pielęgnacje twarzy, a w zasadzie produkty których używam ;) Moja cera jest tak pomiędzy tłustą a mieszaną obecnie najbardziej walczę z bliznami pi trądziku oraz przebarwieniami, bo jeszcze ich trochę zostało, jeśli by spojrzeć parę miesięcy wstecz z moją z moją cerą było bardzo źle, ale aktualnie jest już duża poprawa :) Oprócz przebarwień i blizn, czasem wyskoczy mi parę krostek, ale bardzo mało ich jest już..  Nareszcie :D Dużo zawdzięczam zabiegom mikrodermabrazji, które spłyciły mi blizny, ale także duży wkład miały produkty których używałam w tym ostatnim czasie..
                                                                                                       


A o to produkty które aktualnie używam :)

tołpa: green, oczyszczanie - łagodny żel do mycia twarzy i oczu...

Aktualnie do mycia twarzy używam tego żelu i przyznam, że sprawdza się świetnie, dobrze oczyszcza, wydajny ;) 



Pharmaceris - trójaktywny krem wybielający do twarzy na dzień...

Tego kremu używam na dzień, zresztą jak mówi nazwa. Używam go kilka razy dziennie i mi bardzo się sprawdza, rzeczywiście wybiela przebarwienia...

  4 akne krem skóra tłusta i trądzikowa

 Używam go na na noc, również bardzo dobry krem, spełnia oczekiwania...

 Zineryt

 Jest to roztwór do smarowania twarzy.. Przepisała mi go dermatolog i wcześniej używałam go codziennie, a aktualnie tylko wtedy kiedy mi wyskoczą jakieś krostki ( również na noc), a tak to używam tego powyżej. Tak na zmianę :D

Bardzo dobrze mi się sprawdził, wyleczył trądzik dość szybko :) No, ale niestety dostępny tylko na receptę.

 Ziaja nuno - tonik antybakteryjny

Tym tonikiem przemywam skórę twarzy zazwyczaj podczas dnia,ale nie codziennie. Dobrze mi się sprawdza :)

  

Mam nadzieję, że post wam się podoba :)

Jeśli mieliście któryś z tych produktów dajcie znać w komentarzach jak wam się sprawdził,a może macie coś do polecenia ? :D

                                                                                                                   Esperanza blanca

 


6 komentarzy:

  1. nie znałąm wcześniej tych produktów, ale chętnie je wypróbuje ;D

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te produkty. chyba się skusze na ten wybielający krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 akne krem skóra tłusta i trądzikowa gdzie go można kupić ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam, to kupiłam go w aptece ;)

      Usuń
    2. A jaka mniej więcej cena?:)

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc to nie pamiętam, ale ale mysle +/- 10 zł

      Usuń